ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتایج بنچمارک گیمینگ کارت گرافیک RX 6700 XT از عملکرد بالای آن خبر می‌دهد

شرکت AMD کمتر از دو هفته پیش از کارت گرافیک RX 6700 XT رونمایی کرد و حالا نتایج بنچمارک آن به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که از عملکرد بالای آن نسبت به نسل قبلی حکایت دارند. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۱۰

شرکت AMD کمتر از دو هفته پیش از کارت گرافیک RX 6700 XT رونمایی کرد و حالا نتایج بنچمارک آن به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که از عملکرد بالای آن نسبت به نسل قبلی حکایت دارند.

اگرچه AMD در زمان معرفی این کارت گرافیک خلاصه‌ای از عملکرد آن را ارائه کرد، اما نمی‌توان چندان به آن‌ها اعتماد کرد و برای بررسی دقیق عملکردش باید منتظر عرضه آن به بازار باشیم. با این حال به تازگی یکی از منابع موثق حوزه فناوری با حساب توییتری «APISAK»، نتایج بنچمارک کارت گرافیک RX 6700 XT شرکت AMD را منتشر کرده است.

طبق نتایج بازی «Ashes of the Singularity»، کارت گرافیک جدید AMD در مقایسه با نسل قبلی عملکرد بسیار بالاتری از خود نشان می‌دهد. برای اینکه بتوان این نتایج را بهتر مقایسه کرد، از سیستم یکسانی برای بررسی عملکردشان استفاده شده است.

کارت گرافیک RX 6700 XT

این مقایسه در سه رزولوشن فول اچ دی، 1440p و 4K صورت گرفته که در رزولوشن 1080p، کارت گرافیک RX 6700 XT با امتیاز ۹۳۰۰ توانسته ۲۶ درصد سریعتر از RX 5700 XT باشد. در رزولوشن 1440p این کارت گرافیک جدید با کسب امتیاز ۸۸۰۰، همچنان ۳۳ درصد سریعتر از نسل قبلی بوده و در بالاترین رزولوشن، 4K توانسته امتیاز ۷۶۰۰ را بدست آورد که تفاوت چشمگیری با امتیاز ۵۶۰۰ کارت گرافیک RX 5700 XT دارد.

در حالت کلی، این کارت گرافیک جدید AMD در مقایسه با RX 5700 XT تا ۳۲ درصد عملکرد سریعتری از خود نشان داده، البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که احتمالا نسخه‌ای که وارد بازار می‌شود، بهینه‌تر از نمونه موجود در این بنچمارک باشد.

با وجود چنین عملکرد بالایی و همچنین تفاوت چشمگیر با نسل گذشته، نتایج بنچمارک گیک‌بنچ در گذشته از عملکرد پایین‌تر آن نسبت به کارت گرافیک RTX 3060 Ti انویدیا خبر داده بودند. اگر چنین موضوعی در دنیای واقعی صحت داشته باشد، این رقابت به ضرر AMD تمام می‌شود.

کارت گرافیک RX 6700 XT شرکت AMD در تاریخ ۲۸ اسفند وارد بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Uncle_STULIN
    Uncle_STULIN | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹

    چرا از 3700x استفاده کرده، الان پردازنده گلوگاه داره می کنه و اگه از نسل 4 رایزن استفاده می کردن امتیاز بیشتری می گرفتن مخصوصاً توی 1080

مطالب پیشنهادی