ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری بلک شارک ۴ شیائومی رسما اعلام شد

شیائومی تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری بلک شارک ۴ را مشخص کرد. علاوه بر این، نمونه تصویر دوربین مدل پرو و همچنین مشخصات این گوشی‌های گیمینگ هم منتشر شده‌اند. در پوستر مربوط به تاریخ رونمایی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰

شیائومی تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری بلک شارک ۴ را مشخص کرد. علاوه بر این، نمونه تصویر دوربین مدل پرو و همچنین مشخصات این گوشی‌های گیمینگ هم منتشر شده‌اند.

در پوستر مربوط به تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری بلک شارک ۴، اطلاعاتی درباره این محصولات وجود ندارد و تنها به معرفی آن‌ها در تاریخ ۳ فروردین (۲۳ مارس) اشاره شده است. با این وجود انتظار می‌رود یکی از مدل‌های این سری که با شماره مدل KRS-A0 در گوگل پلی کنسول، TENAA و 3C رویت شده، دارای چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ باشد. احتمالا این دستگاه با نام بلک شارک ۴ پرو وارد بازار می‌شود.

بلک شارک ۴

نسخه دیگر این دستگاه با شماره مدل PSR-A0 که انتظار می‌رود نسخه استاندارد این سری باشد، با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ در این مراجع حضور پیدا کرده بود. گوشی‌های سری بلک شارک ۴ به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز می‌شوند. در حالی که مدل استاندارد احتمالا به پنل با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود، انتظار می‌رود رزولوشن صفحه نمایش مدل پرو برابر +QHD باشد.

این گوشی‌های گیمینگ به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شوند و احتمالا از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند که به معنای شارژ کامل باتری آن‌ها در مدت ۱۵ دقیقه خواهد بود. مدل Ultimate ایسوس راگ فون ۵ و همچنین نوبیا رد مجیک ۶ پرو حداکثر از ۱۸ گیگابایت رم بهره می‌برند، بنابراین شاید بالاترین مدل بلک شارک ۴ پرو هم دارای این میزان رم باشد.

گوشی‌های سری بلک شارک ۴ از دوربین اصلی سه‌گانه بهره می‌برند و مدیرعامل این کمپانی، یک نمونه تصویر از دوربین مدل پرو منتشر کرده است.

بلک شارک ۴ پرو

طبق گزارش‌ها، بلک شارک ۴ پرو به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شود، با این حال نسخه استاندارد احتمالا دارای دوربین اصلی ۴۸ یا ۶۴ مگاپیکسلی باشد. این گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ از راه می‌رسند.

این احتمال وجود دارد که تا تاریخ ۳ فروردین، شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن‌ها باشیم. در همین تاریخ از گوشی‌های سری وان پلاس ۹ هم رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی