ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

حیات مجدد لانچیا زیر چتر استلانتیس

از ماه ژانویه که گروه خودروسازی استلانتیس رسما آغاز به کار کرد، گزارش‌های زیادی درباره تغییر و تحولات احتمالی در 14 برند زیر مجموعه این گروه، منتشر شد. آخرین خبر از این گروه، خبر عدم ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۱۵

از ماه ژانویه که گروه خودروسازی استلانتیس رسما آغاز به کار کرد، گزارش‌های زیادی درباره تغییر و تحولات احتمالی در 14 برند زیر مجموعه این گروه، منتشر شد. آخرین خبر از این گروه، خبر عدم بازگشت پژو به بازار آمریکا بود که هفته گذشته اعلام شد. لاری دامینیک، کسی که قبلا قائم مقام پژو – سیتروئن در آمریکای شمالی بوده است و پروژه بازگشت پژو به آمریکا را کلید زده بود، همین چند روز پیش به عنوان مدیر جدید آلفارومئو در آمریکای شمالی، منصوب شد.

این حرکت در نگاه اول، بیشتر به نفع استلانتیس است تا آلفارومئو! اما هدف اصلی پشت پرده این انتصاب را، قدرتمند کردن برند آلفا در بازارهای غربی می‌دانند. آن طور که گفته شده، رئیس هیئت مدیره استلانتیس، جان الکان، در یک مصاحبه تلویزیونی به سرمایه گذاری بیشتر بر روی لانچیا و آلفارومئو زیر چتر استلانتیس، اشاره کرده است.

الکان همان کسی بود که ادغام پژو – سیتروئن و فیات – کرایسلر را با موفقیت پیش برد و این گروه خودروسازی را به چهارمین خودروساز بزرگ جهان از نظر حجم تولید و سومین از لحاظ درآمد، تبدیل کرد. بنابراین می‌توان پیش بینی کرد که هر دو شرکت ایتالیایی که دفتر مرکزی آنها در تورین واقع شده، بتوانند فرصت‌های ویژه‌ای تحت پوشش استلانتیس، پیدا کنند.

الکان در مصاحبه تلویزیونی خود، خاطر نشان کرده که آلفارمئو و لانچیا در گروه استلانتیس، سرمایه‌هایی جذب خواهند کرد که هیچ یک در سالهای اخیر، این حجم از سرمایه گذاری مالی را تجربه نکرده بودند. جالب اینجاست که لانچیا در حال حاضر کلا با مدل اپسیلون زنده است و سعی می‌کند که نسل فعلی این خودرو را فیس لیفت‌های گوناگون، به روز نگه دارد.

اینکه در سیاست‌های کاری جدید استلانتیس، برندهای DS، لانچیا و آلفارومئو تحت حمایت و توجه ویژه خواهند بود، دیگر بر همگان آشکار شده است. خودروهای جدید این برندها با فناوری‌ها و پلت فرم‌های یکسان، از سال 2024 روانه بازار می‌شوند. بنابراین بهتر است تا آن زمان به انتظار وقوع انقلاب در این سه برند، بنشینیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی