ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

قیمت، مقدار حافظه و رنگ‌های مختلف پوکو X3 پرو فاش شد

شرکت پوکو ۲۲ و ۳۰ مارس برابر با ۲ و ۱۰ فروردین دو مراسم برگزار می‌کند که انتظار داریم حداقل در یکی از آن‌ها شاهد رونمایی رسمی از پوکو X3 پرو باشیم. حالا یک خرده‌فروشی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۵

شرکت پوکو ۲۲ و ۳۰ مارس برابر با ۲ و ۱۰ فروردین دو مراسم برگزار می‌کند که انتظار داریم حداقل در یکی از آن‌ها شاهد رونمایی رسمی از پوکو X3 پرو باشیم. حالا یک خرده‌فروشی اروپایی قیمت نسخه‌های مختلف این تلفن هوشمند را فاش کرده است.

اگر گزارش امروز وب‌سایت DealnTech درست باشد، پوکو X3 پرو با قیمت پایه ۲۶۹ یورو به بازار می‌آید و حداقل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. قیمت این گوشی در مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ۳۱۹ یورو می‌رسد. انتظار داریم که پوکو X3 را در سه رنگ برنزی، آبی و مشکی ببینیم.

پوکو X3 پرو احتمالا از اسنپدراگون ۸۶۰ استفاده می‌کند که طبق شایعات قدرت بالاتری نسبت به اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس دارد. این گوشی همچنین از دوربین عقب چهارگانه بهره خواهد برد که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و سه لنز فوق عریض، ماکرو و تشخیص عمق است. پوکو X3 پرو انرژی خود را از یک باتری ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این موبایل احتمالا از رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است ولی هنوز نمی‌دانیم که این نمایشگر پنل AMOLED دارد یا LCD.

مراسم ۲ فروردین که توسط اکانت جهانی پوکو تبلیغ شده احتمالا علاوه بر پوکو X3 پرو میزبان رونمایی از پوکو F3 هم خواهد بود. ولی مراسم ۱۰ فروردین توسط اکانت هندی پوکو اعلام شده که به احتمال زیاد فقط میزبان رونمایی از پوکو X3 پرو است. گفته شده که پوکو F3 کمی دیرتر به بازار هند می‌رسد و ممکن است با نام شیائومی می 11X در این کشور عرضه شود.

پوکو F3 احتمالا موبایلی با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود. برخی شایعات می‌گویند این گوشی همان ردمی K40 است که پیش‌تر در ماه فوریه در چین معرفی شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی