ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و مشخصات نوکیا G10، نوکیا X10 و نوکیا X20 پیش از موعد رونمایی فاش شد

اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد در تاریخ ۱۹ فروردین‌ ماه رویداد آنلاینی برگزار کند. انتظار می‌رود در این رویداد، گوشی‌های هوشمند نوکیا X10 و نوکیا X20 5G در کنار نوکیا G10 معرفی خواهند شد. پیش از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۸

اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد در تاریخ ۱۹ فروردین‌ ماه رویداد آنلاینی برگزار کند. انتظار می‌رود در این رویداد، گوشی‌های هوشمند نوکیا X10 و نوکیا X20 5G در کنار نوکیا G10 معرفی خواهند شد. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، مشخصات و رندر پنل جلویی نوکیا G10 به همراه مشخصات نوکیا X10 و نوکیا X20 به اشتراک گذاشته شده است.

نوکیا G10، نخستین گوشی هوشمند سری جدید نوکیا G است و با توجه به مشخصات به اشتراک گذاشته شده، احتمالا ارزان‌ترین مدل این سری نیز خواهد بود.

نوکیا X10 و نوکیا X20 نیز دو گوشی هوشمند اقتصادی 5G این شرکت خواهند بود که از چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ بهره خواهند برد. نوکیا G10 از نمایشگر ۶.۴اینچی +HD بهره می‌برد و با سیستم عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه خواهد شد. براساس اطلاعات قبلی منتشر شده از طریق وب سایت «NPU» احتمالا این گوشی هوشمند با چیپست هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو پی ۲۲ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی هوشمند جدید با رم ۳ و ۴ گیگابایتی در کنار حافظه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت افزایش حافظه از طریق microSD تا ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد.

در پنل پشتی نوکیا G10 ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و در نهایت دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی جای گرفته است. در پنل جلویی موبایل جدید نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد.

موبایل جدید این شرکت از جک هدفون ۳.۵ میلی متری پشتیبانی خواهد کرد  و مجهز به میکروفون دوگانه به همراه رادیو FM خواهد بود.  همچنین گوشی هوشمند جدید از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ وات بهره می‌برد. به علاوه دستگاه جدید از دو سیم کارت پشتیبانی می‌‌کند.

براساس اطلاعات فاش شده قبلی از سوی منابع آگاه، نسخه معمولی نوکیا G10 با قیمت ۱۴۰ یورو در رنگ‌های آبی و بنفش به بازار عرضه خواهد شد. همچنین براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه احتمالا نوکیا X10 در حدود ۳۰۰ یورو و نوکیا X20 با قیمتی در حدود ۳۵۰ یورو در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. در نهایت باید دید این شرکت در رویداد رونمایی ۱۹ فروردین ماه، کدام گوشی های هوشمند جدید را با چه مشخصاتی به رونمایی و در نهایت به بازار عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی