ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آپدیت اندروید ۱۱ و One UI 3.1 برای گلکسی A70 سامسونگ منتشر شد

تلاش سامسونگ برای به‌روز کردن حداکثر محصولات این شرکت به اندروید ۱۱ با حداکثر توان ادامه دارد، و این شرکت امروز از عرضه آپدیت گلکسی A70 خبر داده است. این گوشی در سال ۲۰۱۹ به ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۳۰

تلاش سامسونگ برای به‌روز کردن حداکثر محصولات این شرکت به اندروید ۱۱ با حداکثر توان ادامه دارد، و این شرکت امروز از عرضه آپدیت گلکسی A70 خبر داده است. این گوشی در سال ۲۰۱۹ به بازار آمد و بهمن پارسال اندروید ۱۰ را دریافت کرد. حالا سامسونگ زودتر از برنامه زمان‌بندی خود که در آن انتشار آپدیت A70 را برای ماه اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰ تنظیم کرده بود، اندروید ۱۱ را با پوسته One UI 3.1 در اختیار کاربران این دستگاه قرار داده است.

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A70 امروز از اوکراین آغاز شده و بقیه نقاط دنیا هم به زودی به آن دسترسی پیدا می‌کنند. کد سریال این آپدیت در اوکراین A705FNXXU5DUC6 است و وصله امنیتی ماه مارس ۲۰۲۱ را در بر می‌گیرد. حجم این به‌روزرسانی ۱.۹ گیگابایت است، بنابراین باید با یک اینترنت خوب نسبت به نصب آن اقدام کنید.

سامسونگ با انتشار این آپدیت با یک تیر سه نشان را هدف قرار داده تا علاوه بر نسخه جدید اندروید، جدیدترین رابط کاربری خود را به دست کاربران برساند و با وصله امنیتی ماه مارس به بهترین نحو از این دستگاه‌ها محافظت کند.

این آپدیت به‌صورت مرحله‌ای در دسترس نقاط مختلف دنیا قرار می‌گیرد و ممکن است انتشار آن در ایران کمی تاخیر داشته باشد. اما در هر صورت می‌توانید با رفتن به Settings > Software update > Download and install وضعیت موبایل خود را بررسی کنید.

رابط کاربری One UI 3.1 تغییراتی مثل نوتیفیکیشن‌های حبابی، شخصی‌سازی صفحه همیشه روشن، «گوگل دیسکاور»، ابزار ضبط صفحه، سیستم جدید مجوزها، کنترل‌های جدید رسانه و رابط کاربری جدید دسترسی به «گوگل اسیستنت» را در بر می‌گیرد. برای آگاهی از ویژگی‌های مهم رابط کاربری سامسونگ می‌توانید به مطلبی که پیش‌تر از سوی خود سامسونگ منتشر شده بود مراجعه کنید. همچنین قبلا ۱۱ ترفند از One UI 3.0 را به شما معرفی کرده بودیم که شاید مطالعه آن خالی از لطف نباشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ilia.tech
    Ilia.tech | ۳۰ اسفند ۱۳۹۹

    درسته ولی شما خیلی کندین من اینو ۵ ماه میش خوندم ک براش آپدیت میشه، تازه امسال مدل های سری a ۲۰۱۹ هم اپدیت اندروید ۱۱ با one UI ۳.۰ رو دریافت میکنن

مطالب پیشنهادی