ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تخفیفان در آستانه ورود به سال نو، از لوگوی جدید خود رونمایی کرد

تخفیفان در آستانه ورود به سال جدید با تغییر لوگوی اصلی خود و تغییر لوگوی بخش «پول تو» که به عنوان سرویس Cash Back تخفیفان راه‌اندازی شده، قصد دارد مسیر جدیدی را با سرویس‌های تازه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۰

تخفیفان در آستانه ورود به سال جدید با تغییر لوگوی اصلی خود و تغییر لوگوی بخش «پول تو» که به عنوان سرویس Cash Back تخفیفان راه‌اندازی شده، قصد دارد مسیر جدیدی را با سرویس‌های تازه خود آغاز کند.

تخفیفان از قدیمی‌ترین استارتاپ‌های ایرانی است که در تابستان ۱۳۹۰ کار خود را به طور رسمی شروع کرد و سال آینده ده ساله می‌شود. تخفیفان با نگاهی به بیزینس مدل سایت معروف Groupon راه‌اندازی شد و به عنوان اولین سایت خرید گروهی حساب می‌شود، مارکتی که در اوایل دهه نود بازیگران زیادی در خود داشت و امروزه کمتر اسامی از آن بازیگران برجای باقی مانده‌اند. این برند در راستای سال نوی جدید و نزدیک شدن به ده سالگی خود، تصمیم به تغییر لوگوی خود برای دومین بار در طول تاریخ فعالیت خود گرفته است.

سرویس تخفیفان در طول دوران فعالیت خود فراز و نشیب زیادی داشته و اخیرا طی ادغام با رقیب دیرینه خود یعنی «نت برگ» و راه‌اندازی سرویس جدیدی با نام «پول تو»، مسیر تازه‌ای را برای خود رقم زده است. این مسیر جدید نیازمند لوگوی جدیدی بوده تا نشان دهد که تخفیفان قصد «پوست اندازی» دارد و می‌خواهد در سال جدید، خدمات تازه‌ای به مشتریان ارائه دهد.

اضافه شدن بخش‌های جدیدی مثل هتل و تورهای مسافرتی و همچنین کدهای تخفیف فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین از دیگر اقدامات تخفیفان طی یکی دو سال اخیر است که توانسته موجب گسترش و رشد شرکای تجاری این پلتفرم بشود.

تخفیفان با تجربه‌ای حاصل از تمام این سال‌ها و امید به آینده و سالی بدون کرونا، از سرویس‌های جدید خودش رونمایی کرده است سرویس‌های مبتنی بر بازگشت وجه در خریدهای اینترنتی و خریدهای روزانه حضوری، خدمات جدید تخفیفان هستند که با تمرکز بر خرید در لحظه و تخفیف در لحظه راه‌اندازی شده‌اند. پیش‌تر دانشور به دیجیاتو گفته بود سرویس‌های CashBack در سراسر دنیا رواج دارند اما در ایران تجربه‌های موفقی وجود نداشته است و آنها قصد ترویج این سرویس را در ایران دارند.

همکاری تخفیفان با فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگی همچون رفاه نیز در اواخر سال از دیگر اقدامات این پلتفرم در سال ۹۹ بود. تخفیفان همکاری خود را با شعبات فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر استار، جانبو، هایپر فامیلی، مایلی و یاران دریان نیز انجام داده و گفته که که در آینده‌ای بسیار نزدیک با سایر فروشگاه‌های معتبر کشور قابل نیز همکاری خواهد کرد.

تخفیفان قصد دارد خدمات خود را در سال جدید گسترش دهد و از پورتال جدید خود برای شرکای تجاری نیز به زودی رونمایی خواهد کرد. «نازنین دانشور» مدیرعامل این پلتفرم پیش‌تر در گفتگو با دیجیاتو گفته بود که قصد جذب سرمایه جدیدی را دارد تا بتواند ایده‌های نوینی را در سال آینده در تخفیفان پیاده‌سازی کند. شما می‌توانید با دانشور و مسیری که تا امروز در اکوسیستم استارتاپی ایران طی کرده در این مطلب بیشتر آشنا شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FARDIN
    FARDIN | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

    لوکوی خوشکلیە بدل میشینە

مطالب پیشنهادی