ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

در خانه بمانید؛ سهمیه بنزین نوروز 1400 منتفی شد

از زمان آغاز سهمیه بندی بنزین توسط دولت، کارت‌های سوخت وسایل نقلیه اهمیت دوباره‌ای پیدا کرده‌اند. میزان سهمیه 60 لیتری تعیین شده برای خودروهای سواری در طول یک ماه، معمولا به سختی کفاف استفاده‌های عادی ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۸

از زمان آغاز سهمیه بندی بنزین توسط دولت، کارت‌های سوخت وسایل نقلیه اهمیت دوباره‌ای پیدا کرده‌اند. میزان سهمیه 60 لیتری تعیین شده برای خودروهای سواری در طول یک ماه، معمولا به سختی کفاف استفاده‌های عادی و شهری خانواده‌ها را می‌دهد.

حال اگر پای سفرهای خارج شهری در میان باشد، احتمالا سهمیه ماهانه عادی کافی نخواهد بود و راننده‌ها ناگزیر به استفاده از بنزین آزاد می‌شوند. ایام نوروز هم یکی از زمان‌های پیک مسافرت برای خانواده‌های ایرانی است.

در حالی که قبلا صحبت‌هایی از احتمال اختصاص سهمیه بنزین نوروزی به خودروها شده بود، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، از لغو شدن این تصمیم خبر داده است.

بر اساس گفته‌های این مقام مسئول، با شرایط همه گیری ویروس کرونا که بر جامعه حاکم است، بعید به نظر می‌رسد که در روزهای پیش رو، تصمیمی برای اختصاص سهمیه بنزین نوروزی گرفته شود.

با این اوصاف، سهمیه فروردین ماه به مانند روال هر ماه، واریز می‌شود. بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، سهمیه بنزین فروردین ماه خودروها در ساعت صفر روز یکشنبه اول فروردین، به کارت سوخت کلیه مالکان واریز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Titan۰۰۷
    Titan۰۰۷ | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

    پولشم نمیخاین بدین؟

  • nexaen
    nexaen | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

    چرا کامنت ها رو سانسور میکنی؟

  • nexaen
    nexaen | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

    نمیدونم چرا حس میکنم اینا مشکلشون با رسم های ملی ایرانه! برای کدوم یکی از تعطیلی های مذهبی سخت گیری کردن؟ ولی برای چهارشنبه سوری و نوروز یهو صداشون درمیاد که آی ملت برای سلامتیتون باید بشینید خونه و مراسم نگیرید، اگه با ماشین شخصیتون برید بیمار میشید ولی اگه با قطار و اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی برید ویروس متوجه نمیشه و بیمار نمیشید، یا اگه فلان برنامه ی مذهبی شرکت کنید بیمار نمیشید چون فلان شخص که هزار سال پیش مرده ازتون حفاظت میکنه.

مطالب پیشنهادی