ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لایه رنگ‌بندی محدودیت‌های ورود به شهرها به مسیریاب نشان اضافه شد

مسیریاب نشان وضعیت رنگ‌بندی شهرهای ایران برای سفر با خودرو را به صورت لایه‌ای جدید بر روی نقشه نمایش می‌دهد. مسیریاب نشان لایه جدیدی به نقشه خود اضافه کرد که بر اساس آن می‌توان تشخیص ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

مسیریاب نشان وضعیت رنگ‌بندی شهرهای ایران برای سفر با خودرو را به صورت لایه‌ای جدید بر روی نقشه نمایش می‌دهد.

مسیریاب نشان لایه جدیدی به نقشه خود اضافه کرد که بر اساس آن می‌توان تشخیص داد سفر با خودرو به شهرهای مختلف شامل جریمه می‌شود یا خیر. وضعیت رنگ‌بندی شهرها در مسیریاب نشان بر اساس اطلاعیه‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌روزرسانی می‌شود.

لایه جدید در یک نگاه وضعیت رنگ‌بندی تمام شهرهای ایران را به کاربرانی که می‌خواهند سفر ضروری به شهر مورد نظرشان داشته باشند نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند با باز کردن منوی لایه‌ها در مسیریاب نشان، لایه جدید «سفر مجاز» را ببینند. با روشن کردن این لایه، وضعیت رنگ‌ها در شهرهای مختلف نمایش داده می‌شود تا بتوانید برای سفر خود برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید و از ورود به شهرهایی که وضعیت قرمز دارند جلوگیری کنید.

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت تا تاریخ ۲۷ اسفند، ۹ شهرستان در وضعیت قرمز (خیلی پر خطر)، ۳۱ شهرستان نارنجی (پر خطر)، ۲۹۵ شهرستان زرد (خطر متوسط) و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند. وزارت بهداشت همچنین اعلام کرده است که خروج خودروهای بومی از شهرستانهای نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان‌های نارنجی و قرمز ممنوع است.

اما نکته مهم اینجاست که با توجه به تغییر وضعیت شیوع ویروس کرونا و ابتلا به این بیماری، این احتمال وجود دارد که در طول تعطیلات نوروزی شهرهای جدیدی در وضعیت نارنجی یا قرمز قرار بگیرند. مسیریاب نشان تلاش می‌کند آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرهای ایران را بر اساس اعلام منابع رسمی در اختیار کاربران خود قرار دهد تا از آشفتگی فعلی کاسته شود و کاربران بتوانند به سادگی و با یک نگاه، وضعیت مقصد مورد نظر خود را بررسی کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹

    از نقشه کاغذی و ستارگان استفاده کنید ولی از مصیریاب های ایرانی استفاده نکنید

مطالب پیشنهادی