ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مقایسه سامسونگ گلکسی A72 با نسل قبل

سامسونگ در آخرین روزهای اسفند ماه ۹۹ از گوشی میان‌رده گلکسی A72 رونمایی کرد. در این مطلب قصد داریم نگاهی به تفاوت‌های این گوشی با نسل قبلی یعنی مدل 4G گلکسی A71 داشته باشیم. گلکسی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۴

سامسونگ در آخرین روزهای اسفند ماه ۹۹ از گوشی میان‌رده گلکسی A72 رونمایی کرد. در این مطلب قصد داریم نگاهی به تفاوت‌های این گوشی با نسل قبلی یعنی مدل 4G گلکسی A71 داشته باشیم.

گلکسی A72 از نظر ابعاد نمایشگر و چیپست تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد. اما سامسونگ حالا پشتیبانی از نرخ رفرش ۹۰ هرتز را به نمایشگر آورده تا تجربه روان‌تری را به ویژه برای گیمرها رقم بزند.

اما یکی از تفاوت‌های مهم در دوربین است. ماژول دوربین اصلی گلکسی A71 رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشت. گلکسی A72 هم همین رزولوشن را ارائه می‌دهد اما در عوض از قابلیت مهم لرزشگیر تصویر اپتیکال بهره‌مند است. همچنین در گوشی جدید،‌ سامسونگ دوربین بی فایده عمق سنج را کنار گذاشته و گلکسی A72 را به یک دوربین تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۳ برابری مجهز کرده است. از دیگر قابلیت‌های جدید گلکسی A72 باید به گواهینامه استاندارد IP67 اشاره کرد که مقاومت در برابر آب تا عمق یک متری و به مدت ۳۰ دقیقه را به همراه دارد.

در جدول زیر سایر تفاوت‌های گلکسی A72 با نسل قبلی را مشاهده می‌کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی