ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مقایسه سامسونگ گلکسی A52 با نسل قبلی

سامسونگ امروز از گوشی گلکسی A52 رونمایی کرد که در مقایسه با نسل قبلی بهبودهایی شامل حالش شده است. گلکسی A52 مشابه با نسل قبلی یعنی گلکسی A51، در دو مدل 4G و 5G روانه ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۴

سامسونگ امروز از گوشی گلکسی A52 رونمایی کرد که در مقایسه با نسل قبلی بهبودهایی شامل حالش شده است.

گلکسی A52 مشابه با نسل قبلی یعنی گلکسی A51، در دو مدل 4G و 5G روانه بازار می‌شود. گوشی میان‌رده سامسونگ به ویژه در مدل 4G از نظر قدرت پردازشی چیپست بهبود یافته و حالا به چیپستی ساخت کوالکام مجهز شده است. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های دیگر بین دو نسل به ماژول دوربین اصلی مرتبط است که حالا رزولوشن بالاتری دارد و البته مهم‌تر این که با لرزشگیر تصویر اپتیکال هم همراه شده است. سامسونگ نرخ رفرش ۹۰ و ۱۲۰ هرتزی را هم به دو مدل 4G و 5G آورده تا تجربه کاربری روان‌تری را برای خریداران رقم بزند.

همچنین سری گلکسی A51 از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کردند اما حالا گلکسی A52 در هر دو مدل 4G و 5G از شارژ سریع ۲۵ واتی هم پشتیبانی می‌کنند. پیشرفت مهم دیگری که شامل حال سری جدید شده، بهره‌مندی از گواهینامه استاندارد IP67 است و به این ترتیب سری گلکسی A52 می‌توانید در عمق یک متری، به مدت ۳۰ دقیقه مقاومت کند. در جدول زیر مقایسه‌ای بین مشخصات دو مدل سری گلکسی A51 و دو مدل سری گلکسی A52‌ را مشاهده می‌کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی