ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پخش زنده دیجیاتو: مراسم رونمایی از گلکسی A52 و A72 سامسونگ [تمام شد]

سامسونگ امروز پس از مدت‌ها انتظار از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A یعنی گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی می‌کند و ما در دیجیاتو این مراسم را بطور زنده پوشش می‌دهیم. کره‌ای‌ها چندین ساعت دیگر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۰

سامسونگ امروز پس از مدت‌ها انتظار از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A یعنی گلکسی A52 و گلکسی A72 رونمایی می‌کند و ما در دیجیاتو این مراسم را بطور زنده پوشش می‌دهیم.

کره‌ای‌ها چندین ساعت دیگر مراسم «Galaxy Awesome Unpacked» را برگزار می‌کنند و در آن شاهد معرفی گوشی‌های جایگزین گلکسی A51 و A71 خواهیم بود. این گوشی‌های هوشمند در نسخه‌های مختلف با تراشه‌ها و قابلیت‌های متفاوت وارد بازار خواهند شد.

سامسونگ می‌خواهد گلکسی A52 و A72 را در نسخه‌های 4G و 5G روانه بازار کند که از تراشه‌های مختلفی بهره می‌برند. کره‌ای‌ها همچنین احتمالا رفرش ریت بالای ۶۰ هرتز را به گوشی‌های میان‌رده خود می‌آورند و کاربران با رفرش ریت ۹۰ و ۱۲۰ هرتز مواجه می‌شوند.

دیجیاتو مراسم امروز را بطور زنده پوشش می‌دهد. از شما دعوت می‌کنیم در پوشش ویدیویی دیجیاتو از مراسم آنپکد سامسونگ با «حمید مقدسی» و «کورش چایچی» همراه باشید. برای مشاهده این مراسم کافیست راس ساعت ۱۷:۳۰ به همین مطلب یا آپارات دیجیاتو مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی