ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر زنده منتسب به گوشی تاشو می میکس شیائومی

بازار گوشی‌های تاشو از همیشه داغ‌تر است و در آینده شیائومی هم وارد آن می‌شود. حالا تصاویر زنده نمونه اولیه گوشی تاشو می میکس شیائومی منتشر شده که ما را با طراحی این محصول آشنا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۰

بازار گوشی‌های تاشو از همیشه داغ‌تر است و در آینده شیائومی هم وارد آن می‌شود. حالا تصاویر زنده نمونه اولیه گوشی تاشو می میکس شیائومی منتشر شده که ما را با طراحی این محصول آشنا می‌کند.

این تصاویر پنل پشتی نمونه اولیه گوشی تاشوی شیائومی را به نمایش می‌گذارد و البته داخل این محصول را هم نشان می‌دهد، با این حال نمایشگری درون آن وجود ندارد. طبق این عکس‌ها، شیائومی از طراحی مشابه با گوشی‌های سری گلکسی فولد و میت ایکس ۲ هواوی استفاده خواهد کرد، بنابراین نمایشگر اصلی درون دستگاه قرار می‌گیرد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه گانه قرار گرفته که چیدمان عمودی دارد، با این حال سنسوری درون آن به چشم نمی‌خورد. با توجه به این موضوع، شاید طراحی نهایی تغییر کند، با این حال انتظار نداریم که چیدمان دوربین اصلی از عمودی به افقی تغییر کند.

گوشی تاشو می میکس شیائومی

روی بخش پایینی پنل پشتی این دستگاه لوگوی میکس به چشم می‌خورد. مدت‌هاست گوشی جدیدی از این سری وارد بازار نشده و آخرین محصول این سری اوایل سال ۲۰۱۹ در اختیار خریداران قرار گرفت. البته چینی‌ها اواخر ۲۰۱۹ از یک گوشی مفهومی به نام می میکس آلفا هم رونمایی کردند که از طراحی منحصر به فرد و نمایشگر انعطاف‌پذیر بهره می‌برد، اما هیچگاه وارد بازار نشد.

گوشی‌های سری می میکس شیائومی در مقایسه با سایر محصولات این کمپانی طراحی متفاوتی دارند و از مشخصات فنی قدرتمند به همراه ویژگی‌های جذاب بهره می‌برند. با این حال حتی با وجود تصاویر جدید، نمی‌توان چندان به عرضه گوشی تاشو می میکس شیائومی امید داشت.

بازار گوشی‌های هوشمند تاشو چندان بزرگ نیست و سهم بسیار کوچکی از این صنعت دارند. با این وجود طبق پیش‌بینی‌ها، میزان فروش آن‌ها در آینده افزایش پیدا می‌کند و سامسونگ همچنان به حکمرانی در آن ادامه می‌دهد. اگر شیائومی بتواند گوشی‌های تاشو با قیمت پایین‌تری نسبت به رقبا بسازد و در اختیار خریداران قرار دهد، شاید بتواند تغییراتی در بازار ایجاد کند، البته آیفون تاشو هم تهدیدی جدی برای سازندگان اندرویدی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی