ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس سبک‌ترین لپ‌تاپ OLED جهان را روانه بازار کرد

با شیوع ویروس کرونا و دورکاری کارکنان در کشورهای مختلف، تقاضا برای کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها افزایش پیدا کرد. حالا ایسوس برای پاسخگویی به نیاز کاربران، سبک‌ترین لپ‌تاپ OLED جهان به نام ZenBook 13 OLED را عرضه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

با شیوع ویروس کرونا و دورکاری کارکنان در کشورهای مختلف، تقاضا برای کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها افزایش پیدا کرد. حالا ایسوس برای پاسخگویی به نیاز کاربران، سبک‌ترین لپ‌تاپ OLED جهان به نام ZenBook 13 OLED را عرضه کرده است.

این لپ‌تاپ با مدل UX325، تنها ۱.۱۱ کیلوگرم وزن دارد و ضخامتش به ۱۳.۹ میلی‌متر می‌رسد. با باز کردن این محصول، یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی در برابر کاربر قرار می‌گیرد. نسبت نمایشگر به بدنه این لپ‌تاپ ذن‌بوک به لطف حاشیه‌های ۲.۹ میلی‌متری، برابر ۸۸ درصد است.

پنل OLED مورد استفاده در این لپ‌تاپ ایسوس روشنایی برابر ۴۰۰ نیت دارد و بطور ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، با دریافت تاییدیه «TÜV Rheinland» برای میزان انتشار کم نور آبی، مشکل زیادی برای چشمان کاربران ایجاد نمی‌کند. ایسوس همچنین از زمان پاسخگویی فوق‌العاده بالای این نمایشگر خبر داده است.

ایسوس ZenBook 13 OLED

لپ‌تاپ ZenBook 13 OLED با پردازنده‌های نسل یازدهمی اینتل Core i5 و Core i7 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که از گرافیک Iris X بهره می‌برند. امکان سفارش این محصول با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

برای ارتباط بی‌سیم به بلوتوث ۵.۰ و وای‌فای ۶ دسترسی دارید و در صورتی که خواهان اتصال دستگاه‌های جانبی به این لپ‌تاپ باشید، ایسوس پورت‌های زیادی برای شما درنظر گرفته. این لپ‌تاپ از دو پورت USB-C تاندربولت ۴، یک پورت HDMI 2.0، یک پورت USB 3.2 Type-A و درگاه کارت حافظه بهره می‌برد.

در کیبورد این لپ‌تاپ بخش جداگانه‌ای برای اعداد وجود ندارد، با این حال از تاچ‌پد آن می‌توان به عنوان نام پد استفاده کرد. این محصول همچنین دارای وب‌کم اچ دی اینفرارد است که از Windows Hello پشتیبانی می‌کند.

ایسوس ZenBook 13 OLED

سیستم صوتی لپ‌تاپ ZenBook 13 OLED توسط شرکت هارمن کاردن تنظیم شده و همچنین از یک میکروفن با قابلیت حذف صداهای مزاحم بهره می‌برد. طبق ادعای ایسوس، باتری ۶۷ وات ساعتی مورد استفاده در این محصول می‌تواند تا ۱۳ ساعت شارژدهی داشته باشد. ایسوس ذن‌بوک ۱۳ جدید با نمایشگر OLED، قیمت پایه‌ای برابر ۸۹۹.۹۹ دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی