ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با InVideo آشنا شوید: ویرایشگر ویدیو آنلاین و قدرتمند

مدت‌هاست با پدیده ویرایش ویدیوها روبه‌رو هستیم، اما در سال‌های اخیر با پیشرفت فناوری اینکار ساده‌تر از همیشه شده. فناوری‌ها و اپلیکیشن‌های جدید به ما در ویرایش ویدیوها کمک می‌کنند که یکی از آن‌ها، InVideo ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

مدت‌هاست با پدیده ویرایش ویدیوها روبه‌رو هستیم، اما در سال‌های اخیر با پیشرفت فناوری اینکار ساده‌تر از همیشه شده. فناوری‌ها و اپلیکیشن‌های جدید به ما در ویرایش ویدیوها کمک می‌کنند که یکی از آن‌ها، InVideo نام دارد. در این مقاله می‌خواهیم شما را با این ویرایشگر ویدیو آنلاین آشنا کنیم.

کاربران امروزه می‌توانند با استفاده از ابزارهای مدرن تنها در چندین دقیقه، ویدیوهای منحصر به فرد بسازند. شما می‌توانید چنین کاری را به کمک برنامه ویرایش ویدیوی آنلاین InVideo انجام دهید. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این برنامه و همچنین معرفی قابلیت‌هایش، همراه دیجیاتو باشید.

چگونه‌ها بدون زحمت زیاد ویدیو بسازیم؟

اگر تجربه چندانی در زمینه ویرایش ویدیو ندارید، اما همچنان می‌خواهید فیلم‌های منحصر به فرد و جذاب بسازید، می‌توانید به سراغ ویرایشگر ویدیو آنلاین InVideo بروید. برای استفاده از این نرم افزار آنلاین نیازی به مهارت‌های پیشرفته ویرایش ویدیو ندارید.

InVideo به کاربران کمک می‌کند که تنها در چندین دقیقه، ویدیوهای خود را ویرایش کرده و آن‌ها را به نمونه‌های جذابی تبدیل کنند. کمپانی‌ها، کسب و کارهای کوچک و حتی برندهای مطرح می‌توانند با استفاده از این ویرایشگر ویدیو آنلاین، میزان ارتباطشان با مخاطبین را افزایش دهند.

این پلتفرم برای بازاریاب‌ها،  ناشران، افراد عادی و آژانس‌ها کارایی دارد و می‌توانند با استفاده از آن و همچنین استراتژی تولید محتوا، برندشان را محبوب‌تر کنند. InVideo تیمی باتجربه و باانگیزه دارد که خدمات مناسبی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

InVideo چه ویژگی‌هایی دارد؟

این برنامه آنلاین به ویژگی‌های منحصر به فرد زیادی مجهز شده و اگرچه مانند سایر برنامه‌ها قابلیت‌های حرفه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما رابط کاربری ساده‌تری دارد و کاربران بهتر با آن ارتباط برقرار می‌کنند. در ادامه نگاهی به قابلیت‌های این برنامه آنلاین داریم.

انیمیشن

این برنامه امکان قرار دادن انیمیشن‌ها درون محتوای ویدیویی را فراهم می‌کند و ویدیوها را منحصر به‌ فردتر و جذاب‌تر می‌کند.

شخصی‌سازی برند

با کمک InVideo، کاربران می‌توانند برای ویدیوهای برندینگ شخصی‌سازی شده بسازند تا بیشتر میان کاربران شناخته شوند.

کتابخانه رسانه

این برنامه از یک کتابخانه رسانه بهره می‌برد که توسط آن می‌توانید به بهترین ویرایش برای محتوای ویدیوی خود دست پیدا کنید.

اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی

InVideo قابلیتی را برای اشتراک‌گذاری ویدیوها در شبکه‌های اجتماعی برای کاربران درنظر گرفته که می‌توانید از طریق آن، ویدیوهای نهایی را در مدت کوتاهی به اشتراک بگذارید.

افزودن متن به ویدیو

این برنامه امکان نوشتن متن‌های مختلف با فرمت‌های متنوع روی ویدیو را برای شما فراهم می‌کند.

ضبط ویدیو

با InVideo می‌توانید فیلم بگیرید و بطور مستقیم آن را درون اپ ویرایش کنید.

درگ و دراپ

اگر از این برنامه آنلاین از طریق لپ‌تاپ یا کامپیوتر استفاده می‌کنید، می‌توانید از قابلیت درگ و دراپ بهره ببرید. در همین راستا امکان قرار دادن ویدیوها درون این برنامه با چنین ویژگی وجود دارد. برای شروع فرایند ویرایش ویدیو، نیازی به وارد کردن تکی فایل‌های ویدیویی ندارید.

قالب‌ها

InVideo دارای قالب‌ها و الگوهای زیادی برای ویرایشگرهای مبتدی و حرفه‌ای است. این قالب‌ها را می‌توانید توسط درگ و دراپ روی ویدیوهای خود اعمال کنید.

خلق ویدیو

این برنامه از یک رابط کاربری ساده بهره می‌برد و تمام ابزارها را پیش روی شما قرار می‌دهد، بنابراین برای ویرایش ویدیو نیازی به جستجوی چندانی برای ابزارها نخواهید داشت.

ویرایش صدا

InVideo به شما اجازه می‌دهد که صدای ویدیو را قطع کرده یا حذف کنید. علاوه بر این، امکان استفاده از صدای موردنظرتان برای ویدیوها هم وجود دارد. با اینکار می‌توانید جذابیت ویدیو را افزایش دهید.

تمام قابلیت‌های بالا در برنامه InVideo برای شما درنظر گرفته شده‌اند و طراحی کاربرپسندی دارند. بنابراین برای شروع ویرایش ویدیو توسط این اپ، نیازی به مهارت‌های زیادی ندارید.

چه نوع ویدیوهایی می‌توان با InVideo ساخت؟

کاربران می‌توانند انواع مختلف ویدیو را با ابزارهای InVideo بسازند که در ادامه نگاهی به نمونه‌هایی از آن‌ها داریم.

ویدیوی ارائه پروژه

شما می‌توانید از طریق ابزارهای این ویرایشگر آنلاین، ویدیوهایی برای ارائه پروژه‌تان بسازید. این برنامه از قالب‌های زیادی برای اینکار بهره می‌برد. با ترفندهای زیر می‌توانید به نتیجه بهتری دست پیدا کنید:

  1. برای اینکه ارائه شما جذاب‌تر شود، کمتر از متن استفاده کنید و بیشتر به سراغ تصاویر بروید.
  2. در هنگام ارائه ویدیو، موضوع یا تم اصلی را حفظ کنید.
  3. از کلمات پیچیده استفاده نکنید و به سراغ کلمات ساده‌ای بروید تا راحت‌تر فهمیده شوند.
  4. با انتقال‌های خلاقانه، باعث جذب توجه مخاطب به ارائه خود شوید.
اسلایدشو

به کمک InVideo می‌توانید برای جلسات تجاری خود اسلایدشو بسازید. برای چنین کاری، مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد حساب خود شوید یا یک حساب برای InVideo بسازید.
  • قالب‌های آماده را پیدا کنید و موارد موردنظرتان را انتخاب کنید.
  • از آن‌ها برای اسلایدشو خود استفاده کنید.
  • اسلایدشو را دانلود کرده یا به اشتراک بگذارید.
  • ویدیوهای شخصی بسازید.

شما می‌توانید با استفاده از اپ InVideo، از خودتان یا اعضای خانواده و دوستان ویدیوهای شخصی بسازید. این برنامه فیلترهای و قالب‌های زیادی برای ویدیوهای تجاری و همچنین شخصی در اختیارتان قرار می‌دهد.

قیمت InVideo

اگرچه می‌توانید از این برنامه بطور رایگان استفاده کنید، اما دو طرح پولی هم برای کاربران درنظر گرفته شده که امکانات بیشتری در اختیارشان قرار می‌دهد و هزینه آن‌ها از ماهی ۲۰ دلار شروع می‌شود. در طرح رایگان می‌توانید ماهانه به ۶۰ ویدیو با یک واترمارک دست پیدا کنید.

طرح مخصوص کسب و کار این برنامه از شما ماهانه هزینه‌ای برابر ۲۰ دلار می‌گیرد و اگر بخواهید اشتراک آن را بطور سالانه بخرید، این هزینه به ۱۲۰ دلار می‌رسد که در حقیقت هزینه‌های شما را نصف می‌کند.

InVideo

اگر می‌خواهیم ماهانه به ۳۰۰ تصویر و ویدیوی پریمیوم دسترسی پیدا کنید، به سراغ طرح نامحدود بروید که ماهانه هزینه‌ای ۶۰ دلاری از شما طلب می‌کند، البته اگر سالانه این طرح را بخرید، هزینه آن به ۳۶۰ دلار می‌رسد که نصف مبلغ آن در صورت خرید ماهانه است.

نگاهی به مزایا و معایب InVideo

مسلما هیچ برنامه‌ای کامل نیست و نقص‌های مخصوص به خود را دارد و این موضوع درباره InVideo‌ هم صادق است. inVideo‌ مانند هر اپ دیگری مزایا و معایبی دارد که به شرح زیر هستند:

مزایا:

  • قابلیت‌های این برنامه را می‌توان به سادگی یاد گرفت و می‌توان از آن‌ها به عنوان پایه‌ای برای مهارت‌های ویرایش ویدیو بهره برد.
  • این اپ به ابزارهای تجاری و شخصی مجهز شده تا امکان ساخت ویدیوهای مختلف را برای شما فراهم کند.
  • کاربرپسند است.
  • قالب‌های آماده زیادی برای شروع کار دارد.

معایب:

  • به اینترنت پایدار نیاز دارد.
  • بخاطر ذخیره‌سازی شاید لگ داشته باشد.
  • برای برخی افراد قیمت بالایی دارد.

جمع‌بندی

در حالت کلی InVideo یک ابزار آنلاین مناسب برای ویرایش ویدیو محسوب می‌شود و از ویژگی‌هایی بهره می‌برد که توسط آن‌ها می‌توانید به مهارت‌های ویرایش ویدیو دست پیدا کنید. رابط کاربری کاربرپسندش به شما کمک می‌کند تا به وسیله قالب‌ها و فیلترها آماده، ویدیوهای جذاب و منحصر به فرد بسازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی