ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ معرفی احتمالی گلکسی زد فولد ۳ و S21 FE مشخص شد

اطلاعات منتشر شده از جلسه سالانه مدیر عامل سامسونگ با سرمایه گذاران و همچنین اطلاع منابع آگاه نشان می‌دهد ظاهرا سامسونگ در سال جاری میلادی به دلیل مشکل تامین تراشه نمی‌تواند نسل جدید گلکسی نوت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

اطلاعات منتشر شده از جلسه سالانه مدیر عامل سامسونگ با سرمایه گذاران و همچنین اطلاع منابع آگاه نشان می‌دهد ظاهرا سامسونگ در سال جاری میلادی به دلیل مشکل تامین تراشه نمی‌تواند نسل جدید گلکسی نوت را معرفی و به بازار عرضه کند. کره‌ای‌ها احتمالا فصل تابستان از گوشی هوشمند تاشو جدید و در فصل پاییز از گوشی هوشمند گلکسی S21 FE ‌رونمایی خواهند کرد.

«دی جی کو» مدیرعامل سامسونگ در جلسه سالانه با سهامداران و سرمایه گذاران از برنامه‌های آتی این شرکت در مورد توسعه گوشی‌های هوشمند خبر داد. وی با اشاره به مشکلات مربوط به تامین چیپست، اعلام کرد کره‌ای‌ها در حال بررسی کنسل کردن رونمایی از نسل بعدی گلکسی نوت در سال جاری هستند.

سامسونگ هنوز در مورد زمان قطعی رونمایی نسل بعدی گلکسی نوت اظهار نظر نکرده است، اما ظاهرا مدیرعامل این شرکت متعهد شده است که سال 2022 حداقل یک مدل گلکسی نوت رونمایی کند. هنوز فاصله زیادی تا سال آینده وجود دارد و ممکن است همه چیز تغییر کند.

به نظر می‌رسد سامسونگ نیز همانند سایر شرکت‌های تولید کننده موبایل با مشکل تامین تراشه مورد نیاز برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار و میان رده خود روبرو است. همچنین این موضوع مشکلاتی را برای تولید لپ‌تاپ‌های سامسونگ ایجاد کرده است.

براساس آخرین اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه سامسونگ قصد دارد در فصل سوم 2021 گوشی‌ تاشو بعدی خود را به همراه ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS در دسترس کاربران قرار دهد. همچنین انتظار می‌رود براساس خبرهای منتشر شده، گلکسی S21 FE نیز فصل چهارم 2021 به بازار عرضه شود.

از سوی دیگر، «ایوان بلس» از افشاگران معروف در توییتی اعلام کرد که احتمالا مرداد ماه سال آینده گلکسی S21 FE معرفی خواهد شد. هنوز فاصله زیادی تا سال آینده میلادی باقی مانده است و باید دید کره‌ای‌ها درنهایت چه تصمیمی برای رویدادهای آتی رونمایی گوشی‌های هوشمند خود خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی