ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد پرو Mini LED در بهترین حالت تا اواخر فروردین از راه نمی‌رسد

آنطور که رسانه‌های کره‌ای می‌گویند اپل تقریبا نیمی از نمایشگرهای Mini LED خود را فقط از یک شرکت تامین خواهد کرد و آیپد پرو بعدی که با همین فناوری نمایش وارد بازار می‌شود از سه‌ماهه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

آنطور که رسانه‌های کره‌ای می‌گویند اپل تقریبا نیمی از نمایشگرهای Mini LED خود را فقط از یک شرکت تامین خواهد کرد و آیپد پرو بعدی که با همین فناوری نمایش وارد بازار می‌شود از سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ به بازار می‌آید.

منابع مختلف زنجیره تامین به وب‌سایت «دیجی‌تایمز» گفته‌اند که اپل برای آیپد پرو بعدی که نمایشگری ۱۲.۹ اینچی از نوع Mini LED خواهد داشت، اکثر پنل‌های خود را فقط از شرکت Epistar تامین می‌کند. به‌علاوه، در این گزارش گفته شده که مونتاژ و عرضه آیپد پرو بعدی در بازه زمانی سه‌ماهه دوم ۲۰۲۱ آغاز می‌شود.

همان طور که فعلا از تاریخ دقیق عرضه آیپد پرو بعدی خبری نیست و نمی‌دانیم که آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی تنها محصولی خواهد بود که به Mini LED مجهز می‌شود یا اپل دستگاه‌هایی دیگری را هم با این فناوری روانه بازار می‌کند. با این حال، به نظر می‌رسد که از میان فعالان بازار، اپل اولین شرکتی است که دست به چنین اقدامی می‌زند.

«مینگ-چی کو» تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل، در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ گفته بود که این شرکت اولین دستگاه‌های مجهز به Mini LED خود را در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کند. او در ماه نوامبر تاکید کرد که یکی از این محصولات آیپد پرو بعدی خواهد بود. ولی سایر شایعات به احتمال عرضه یک مک‌بوک پرو جدید در سال ۲۰۲۱ با Mini LED اشاره کرده‌اند.

دیجی‌تایمز منبع خوبی پیرامون زنجیره تامین اپل است، اما در گذشته در زمینه اعلام پنجره زمانی عرضه محصولات این شرکت اشتباهاتی هم داشته. بنابراین بهتر است منتظر گزارش‌های بیشتر بمانیم. این وب‌سایت اوایل اسفند در گزارشی گفته بود که انتظار دارد که تولید انبوه نمایشگرهای Mini LED از اواسط اسفند آغاز شود و تولید خود این تبلت در دو تا سه ماه آینده انجام بگیرد. با این حساب آیپد پرو تا پیش از پایان نیمه نخست سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی