ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی می میکس ۴ احتمالا با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی می‌شود

مدیرعامل شیائومی تابستان گذشته اعلام کرد که عضو جدید خانواده می میکس در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. حالا اطلاعاتی از مشخصات فنی می میکس ۴ فاش شده که به وجود دوربین سلفی زیر نمایشگر اشاره می‌کند. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

مدیرعامل شیائومی تابستان گذشته اعلام کرد که عضو جدید خانواده می میکس در سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. حالا اطلاعاتی از مشخصات فنی می میکس ۴ فاش شده که به وجود دوربین سلفی زیر نمایشگر اشاره می‌کند.

یک منبع آگاه که با نام کاربری Xiaomiui در توییتر فعال است و معمولا اطلاعات دست اولی از شیائومی رو می‌کند، اخیرا موبایلی با شماره مدل K2B را در کد MIUI پیدا کرده است. اسم رمز این دستگاه ODIN است و با قابلیت‌هایی مثل دوربین سلفی زیر نمایشگر و پشتیبانی از 5G موج میلی‌متری از راه می‌رسد. از روی این مشخصات حدس زده می‌شود که این تلفن هوشمند یک محصول رده بالا و احتمالا می میکس ۴ باشد.

موبایل منتسب به شیائومی می میکس ۴ احتمالا از نمایشگری از نوع امولد با رزولوشن +QHD استفاده خواهد کرد که دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. علاوه بر دوربین سلفی، زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت هم قرار می‌گیرد. قلب تپنده می میکس ۴ اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود.

دوربین این تلفن هوشمند احتمالا از لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766، یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری بهره می‌برد. از قابلیت‌های احتمالی این دوربین می‌توانیم به زوم هیبریدی ۱۲۰ برابری، زوم ویدیویی ۱۵ برابری، فیلم‌برداری اسلوموشن ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه‌ای و فیلم‌برداری 8K اشاره کنیم.

البته هنوز برای نتیجه‌گیری درباره مشخصات فنی می میکس ۴ زود است و نمی‌توانیم با قطعیت بگوییم که دستگاه یادشده همان عضو جدید خانواده می میکس خواهد بود. ولی احتمالا در هفته‌های پیش رو گزارش‌هایی درباره می میکس بعدی منتشر می‌شود و می‌توانیم آن‌ها را با گزارش امروز مقایسه کنیم.

شیائومی همچنین در حال کار روی یک موبایل تاشو است که تصاویر احتمالی آن لو رفت. تحلیل‌گر بازار نمایشگرها «راس یانگ» اخیرا مدعی شده بود که این تلفن هوشمند می میکس ۴ پرو مکس نام دارد. او گفته بود که موبایل تاشوی شیائومی نمایشگری با قابلیت تا شدن به سمت داخل خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی