ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی ال‌جی استایلو ۷ در سه مدل از راه می‌رسد

آبان‌ماه سال ۹۹، برای نخستین بار رندرهای سه بعدی گوشی هوشمند ال جی استایلو ۷ به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌داد. بعد از گذشت ماه‌ها موبایل جدید ال‌جی موفق ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

آبان‌ماه سال ۹۹، برای نخستین بار رندرهای سه بعدی گوشی هوشمند ال جی استایلو ۷ به اشتراک گذاشته شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌داد. بعد از گذشت ماه‌ها موبایل جدید ال‌جی موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث SIG‌ برای سه شماره مدل مختلف شده است.

براساس اطلاعات مربوط به گواهی بلوتوث SIG، ال جی استایلو ۷ در سه مدل یا شماره‌های LG-Q201126 ،LM-K735MM و LM-K735PM تاییدیه را دریافت کرده و هر سه نسخه موبایل جدید از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کنند.

براساس مستندات مربوطه این احتمال وجود دارد که سه شماره مدل ثبت شده متعلق به سه گوشی هوشمند متفاوت باشد. به عبارت دیگر، به غیر از ال‌جی استایلو ۷، ممکن است دستگاه‌هایی با دو نام دیگر برای عرضه در بازارهای مختلف از سوی ال جی معرفی شوند.

ال‌جی استایلو ۷ احتمالا از نمایشگر ۶.۸ اینچی تخت بهره خواهد برد که حفره مربوط به دوربین سلفی در قسمت وسط بالای نمایشگر جای خواهد گرفت. هنوز مشخص نیست نمایشگر موبایل جدید از چه نوعی خواهد بود،‌ اما احتمالا حسگر اثر انگشت جانبی در سمت راست بدنه دستگاه قرار خواهد گرفت.

گوشی هوشمند جدید با ابعاد ۱۷۰.۴ در ۷۷.۲ در ۸.۸ میلی متر  احتمالا همانند نسل قبلی از دکمه اختصاصی دستیار هوشمند گوگل، اسپیکرهایی در قسمت پایین گوشی، پورت USB Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری بهره خواهد برد.

رندرهای قبلی فاش شده این گوشی هوشمند نشان می دهد که پنل پشتی دستگاه طراحی جالبی دارد. در پنل پشتی، محل اتصال مگنتی قلم در گوشه سمت چپ پایین قرار گرفته است و در واقع نسل جدید ال‌جی استایلو نیز همانند نسخه قبلی مجهز به اسلات مخصوص قلم است. در نتیجه کاربران می‌توانند قلم مغناطیسی را به دلخواه خود در یکی از موقعیت های در نظر گرفته شده برای آن قرار دهند.

هنوز اطلاعاتی در مورد تاریخ رونمایی و عرضه این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • abolfazl
    abolfazl | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

    چجوری مثل شما مطلب بزارم؟ لطفا بگید

  • abolfazl
    abolfazl | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

    چجوری مثل شما مطلب بگذارم? لطفا بگید با تشکر

  • raminnnnnn
    raminnnnnn | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹

    همین ایده‌های احمقانه الجی( نمایشگر دوم) بود که کارش رو به اینجا کشوند.این همه سال تلاش کرده توی گوشی‌هانمایشگر دوم به کار ببره و مثلاً نو آوری کنه. بعد این همه سال هنوزم گوشی با نمایشگر دوم تولید می‌کنه.

مطالب پیشنهادی