ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تجسم گرافیکی از لندروور دیفندر 130؛ یک رقیب کاملا جدی برای لندکروزر

آیا لندروور دیفندر 110 جدید را بیش از حد کوچک می‌دانید؟ خب بد نیست بدانید که لندروور این روزها به سختی در حال کار بر روی نسخه سه ردیف صندلی دیفندر با کد 130 است. ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

آیا لندروور دیفندر 110 جدید را بیش از حد کوچک می‌دانید؟ خب بد نیست بدانید که لندروور این روزها به سختی در حال کار بر روی نسخه سه ردیف صندلی دیفندر با کد 130 است. شاسی بلندی که احتمالا با ظرفیت حمل 8 سرنشین عرضه می‌گردد. با این خودرو می‌توان اکثر افراد یک تیم فوتبال را به محل تمرین آنها رساند! تا سال آینده که دیفندر 130 به طور رسمی رونمایی شود، می‌توانیم خودمان را با رندرهای گرافیکی آن، سرگرم کنیم.

دیفندر جدید بدون شک، بخش بزرگی از مردم جهان را تحت تاثیر خودش قرار داده است. در حال حاضر، دیفندر 110 تنها نسخه قابل خریداری از این خودرو است که در نمایندگی‌های لندروور یافت می‌شود. اما برای آن مشتریانی که به دنبال استفاده خانوادگی‌تر از این خودرو هستند، باید گفت که لندروور در حال آماده سازی نسخه 130 از این شاسی بلند آفرودی است.

طبق اسنادی که از داخل کمپانی لندروور منتشر شده، دیفندر 130 از سال آینده وارد بازار می‌شود. اخیرا هم لندروور موتورهای V8 و پلاگین هیبریدی را به این خودرو، اضافه کرده است. اما انتظار می‌رود که برای افزایش تنوع، مدل‌های دیگر هم به خانواده دیفندر، وارد شوند. حتی گفته می‌شود که احتمال عرضه نسخه تراک هم وجود دارد. به خصوص که تقاضا برای تراک‌ها و پیکاپ‌ها در شرایط فعلی، بالا رفته است.

مدل 130 از همان اتاق دیفندر 110 بهره خواهد برد، اما طول شاسی و فاصله محوری آن، افزایش یافته است. این موضوع به کاهش هزینه‌های لندروور در طراحی و تولید هم کمک می‌کند. پیش بینی می‌شود که تمام پیشرانه‌های موجود در مدل کوچکتر، بر روی نسخه 130 هم عرضه شوند. به آن معنا که از پیشرانه V8 سوپر شارژ گرفته تا موتور هیبریدی 4 سیلندر در آن مدل، قابل نصب خواهند بود. لندروور به لطف این تنوع انتخابی که برای مشتریان خود تدارک دیده، موفقیت دیفندر را تضمین کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

    حالا تویوتایی های خواب رفته از ۲۰۰۷ تابحال زورشون میاد یک دستی به لندکروز کهنسال و خسته شون بکشن . همه دنیا رفتن طرف شاسی بلند، اینها بخاطر افت فروش لندکروز می‌خوان تعطیلش کنند. داستان رقابت خرگوش و لاک پشت!

مطالب پیشنهادی