ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

هوندا و آکورا برای ساخت کراس اوورهای الکتریکی از جنرال موتورز پلت فرم قرض می‌گیرند

بهار گذشته بود که هوندا از برنامه‌های جدید خود برای ساخت دو خودرو الکتریکی جدید بر اساس پلت فرم اولتیوم کمپانی جنرال موتورز، خبر داد. اکنون به نظر می‌رسد که اطلاعات جدیدی از این خودروها ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

بهار گذشته بود که هوندا از برنامه‌های جدید خود برای ساخت دو خودرو الکتریکی جدید بر اساس پلت فرم اولتیوم کمپانی جنرال موتورز، خبر داد. اکنون به نظر می‌رسد که اطلاعات جدیدی از این خودروها منتشر شده است. طبق گزارش‌های به دست آمده از دیترویت، هر دو محصول نامبرده، دو کراس اوور الکتریکی خواهند بود. هر چند جزئیات کمی از آنها در دست است، اما مشخص شده که یکی از آنها را هوندا می‌سازد و آن یکی از آکورا.

سال گذشته که عقد این قرارداد به طور رسمی اعلام شد، این شرکت‌ها گفتند که پلت فرم الکتریکی برای پشتیبانی از شخصیت رانندگی هوندا، بهینه سازی شده است. دو خودروساز ژاپنی همچنین اعلام کرده اند که طراحی این خودروها در خارج و داخل از کابین، منحصر به فرد است.

البته این کراس اوورها از نمونه‌های مشابه خود در گروه GM، متمایز خواهند بود. با این حال، رد پای آمریکایی‌ها در این محصولات به وضوح دیده می‌شود. هوندا و جنرال موتورز به طور ویژه قبلا گفته بودند که این خودروها با تکنولوژی OnStar و دستیار رانندگی GM’s hands-free به دست خریداران می‌رسند.

جالب اینجاست که هر دو مدل در کارخانه‌های جنرال موتورز در آمریکا و کانادا، روی خط تولید می‌روند و از سال 2024 روانه بازار می‌شوند. در خبرهای دیگر، رسانه‌ها اعلام کرده اند که هوندا می‌خواهد مدل‌های پر فروش خود را با قوای فنی هیبریدی عرضه کند. هنوز از جزئیات فنی این برنامه چیزی در دست نیست، اما هوندا همین الان هم نسخه‌های هیبریدی آکورد و CR-V را در سبد فروشش دارد و امید می‌رود که کاندیداهای بعدی برای هیبرید سازی، مدل‌های پایلوت و پاسپورت باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eusbestgod
    eusbestgod | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

    اونها که مثل ایران خودرو و سایپا نیستن که بگن اسم غرب رو نیارید اگه اینجوری بودن که کلاهشون پس معرکه بود و الان وضعشون از ما هم بد تر بود.
    نتنها مثل ایران خودرو و سایپا نیستن بلکه برعکس اونها هم هستن و سعی میکنن برای ارائه محصول قابل قبل همکاری کاملی با کشور های پیشرفته داشته باشه نه تنها خودروسازی ژاپن بلکه تو بیشتر صنایع شون هم از امریکا و کشور های پیشرفته اروپایی کمک میگیرن

مطالب پیشنهادی