ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی رول شونده ال‌جی یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک شد

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد متوقف شدن پروژه توسعه گوشی هوشمند ال‌جی «Rollable» منتشر شده است. آخرین خبرها حاکی از آن است که گوشی رول شدنی این شرکت موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث SIG شده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

تاکنون خبرهای مختلفی در مورد متوقف شدن پروژه توسعه گوشی هوشمند ال‌جی «Rollable» منتشر شده است. آخرین خبرها حاکی از آن است که گوشی رول شدنی این شرکت موفق به دریافت تاییدیه بلوتوث SIG شده و با این حساب یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک می‌شود.

اطلاعات زیادی در مورد مشخصات موبایل جدید ال‌جی در دست نیست،‌ اما با توجه به مستندات مربوط به تاییدیه بلوتوث  SIG به نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با پشتیبانی از بلوتوث 5.2 باشیم.

پیشتر گزارش‌هایی در مورد فروش بخش موبایل ال‌ جی منتشر شده بود. ال‌ جی بارها به شکل‌های مختلفی اعلام کرده بود که پروژه توسعه ال‌جی Rollable متوقف نشده است و مستندات منتشر شده در مورد تاییدیه بلوتوث ادعای این شرکت را مبنی بر تداوم فعالیت پروژه مربوطه را تایید می‌کند.

براساس گزارش منتشر شده از سوی «MySmartPrice»، گوشی هوشمندی با شماره مدل LM-R910N موفق به دریافت گواهی بلوتوث 5.2 شده است.

پیشتر نیز در خبرهای غیر رسمی گفته شده بود که این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون 888 به بازار عرضه خواهد شد. هرچند این امکان وجود دارد که ال‌جی موبایل جدید را با چیپست‌های اسنپدراگون 865 پلاس یا اسنپدراگون 768G در دسترس کاربران قرار دهد. همین اتفاق در مورد ال‌جی وینگ هم افتاد و با چیپست اسنپدراگون 765G رونمایی شد.

هنوز تاریخ رونمایی و عرضه گوشی هوشمند جدید ال جی مشخص نیست. اگر این شرکت بخواهد در بازار تولید گوشی‌های هوشمند به کار خود ادامه دهد، ظاهرا فرصت زیادی ندارد. در حال حاضر شرکت‌های دیگری نیز در حال توسعه موبایل‌های رول شدنی هستند و رقابت در حوزه دستگاه‌هایی با فرم فاکتور متفاوت بیشتر شده است.

در ماه گذشته میلادی این کمپانی کره‌ای قاطعانه گزارشی مبنی بر خروج آن از بازار گوشی‌های هوشمند را رد کرد. با این حال پس از مدتی اعلام کرد که گزینه‌های مختلفی را برای این بازار مدنظر دارد و شاید حتی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شود، با این حال هنوز در این زمینه تصمیم نهایی گرفته نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی