ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین اپلیکیشن های ایرانی
نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین اپلیکیشن های ایرانی سال ۹۹ به انتخاب دیجیاتو

تمام اتفاقات و برنامه‌های سال ۹۹ فقط و فقط به یک چیز گره خورده بود: کرونا؛ ویروس منحوسی که نه تنها در برنامه تمام کسب و کارها اختلال ایجاد کرد، بلکه باعث شد که همگی ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۰

تمام اتفاقات و برنامه‌های سال ۹۹ فقط و فقط به یک چیز گره خورده بود: کرونا؛ ویروس منحوسی که نه تنها در برنامه تمام کسب و کارها اختلال ایجاد کرد، بلکه باعث شد که همگی در برنامه‌هایشان تغییرات اساسی ایجاد کنند. یقینا کسب و کارهایی که برای پیشبرد اهدافشان نیازمند رفت و آمد و مراجعه حضوری بودند بیشترین آسیب را از این تغییرات دیدند.

اما بودند کسب و کارهایی هم که در دوران قرنطینه و محدودیت‌های رفت و آمد عصای دست مردم شده و نیاز به خروج از خانه را به حداقل رساندند. یکی از ملاک‌های انتخاب بهترین اپلیکیشن های ایرانی سال ۹۹ به انتخاب دیجیاتو همین است. به رسم هر سال، ما در تحریریه دیجیاتو اپلیکیشن‌ها (و البته بازی‌های موبایلی) را انتخاب کرده‌ایم که فارغ از کاربرد در دوران قرنطینه کیفیت بالا، به‌روزرسانی‌های مفید، نوآوری و سرگرمی را برای مخاطبین خود به همراه داشته‌اند.

در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های ایرانی سال ۹۹ به انتخاب دیجیاتو را با هم بررسی کنیم.

کالری شمار کرفس

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

چرا کرفس؟ پاسخ واضح است. از بین اپلیکیشن‌های سلامت و تناسب اندام ایرانی، هیچ کدام به اندازه کرفس در به‌روزرسانی قابلیت‌ها و نزدیک‌ کردن خود به رقبای خارجی تلاش نکردند. البته اپلیکیشن مانکن همچنان رقیب شایسته‌ای برای کرفس به شمار می‌آید اما اگر در دوران قرنطینه به اپلیکیشنی برای ورزش در خانه و محاسبه کالری‌های دریافتی‌تان احتیاج داشتید گزینه‌ای بهتر از کرفس پیدا نمی‌کردید.

کرفس یک اپلیکیشن کالری شمار است که به صورت آماده، میزان کالری مجموعه کاملی از غذاهای ایرانی را در خود گنجانده. ارائه رژیم‌های غذایی لاغری، تمرینات مخصوص خانه، قابلیت تعیین و پایش اهداف و البته شبکه اجتماعی منسجم و قدرتمند دلایلی هستند که کرفس را در زمره بهترین اپلیکیشن های ایرانی امسال به انتخاب دیجیاتو قرار می‌دهیم.

کرفس - کالری شمار رژیم لاغری و چاقی

کرفس - کالری شمار رژیم لاغری و چاقی

سازنده: گروه کرفس قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 27 مگابایت زبان:

مسیریاب نشان

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

تیم پرتلاش نشان عمده موفقیت خود را مدیون به‌روزرسانی‌های مستمر و مفید محصولشان هستند و موفقیت امسال هم از این قاعده مستثنی نبود. افزایش دقت مسیریابی یکی از دلایلی بود که به افزایش محبوبیت نشان در میان کاربران ایرانی کمک شایانی کرد.

بسیاری از افراد (به خصوص رانندگان تاکسی‌های اینترنتی) نشان را به خاطر دقت بیشتر در مسیریابی به گزینه‌های دیگر ترجیح می‌دادند و از سوی دیگر قابلیت‌هایی که امسال به اپلیکیشن اضافه شد، آن را به گزینه قابل اطمینانی برای کاربران تبدیل کرد. نمای سه‌بعدی تهران، نمایش نقاط خطرناک از لحاظ شیوع کرونا، قابلیت راهنمای خروجی‌ها، نمایش لایه‌های رنگبندی محدودیت ورود به شهرها فقط بخشی از امکانات جدید نشان در سال ۹۹ بودند.

البته سال آینده با توجه به آزاد شدن حالت مسیریابی گوگل مپس و افزایش رقابت در بازار داخلی، سال سختی برای تیم نشان خواهد بود. با این وجود شکی نیست که برنده سال ۹۹ در حوزه مسیریابی اپلیکیشنی جز نشان نبوده است.

نشان - نقشه و مسیریاب فارسی

نشان - نقشه و مسیریاب فارسی

سازنده: نشان قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 20 مگابایت زبان:

پذیرش 24

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها امسال خطرناک‌ترین نقاط دنیا بودند و همین باعث می‌شد که بسیاری پروسه درمان بیماری‌های دیگرشان را از وحشت ابتلای به کرونا متوقف کنند. خوشبختانه در چنین شرایطی اپلیکیشن‌های مشاوره آنلاین در نقش فرشته نجات ظاهر شدند و نیاز به مراجعه حضوری افراد را به حداقل رساندند.

از این بین پذیرش 24 به دلیل پوشش بسیار خوب پزشکان از سراسر کشور، امکان رزرو آنلاین وقت پزشک و البته همکاری تنگاتنگ با مراکز درمانی برجسته‌تر از سایر رقبایش ظاهر شد و سهم خوبی از بازار را هم بدست آورد. استمرار در خدمت‌رسانی با کیفیت، اپلیکیشن استاندارد از منظر رابط و تجربه کاربری و پشتیبانی بیست و چهار ساعته پاسخگو دلایلی هستند که پذیرش 24 در میان بهترین اپلیکیشن های ایرانی قرار بگیرد.

پذیرش 24

پذیرش 24

سازنده: سپهر سلامت کویر ایساتیس قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:

سیگنال

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

بعد از فروپاشی غم‌انگیز بازار بورس، جمع کثیری از مردم به دنبال بازاری برای جبران خسارت‌های مالی خود بودند و تقریبا می‌توان گفت که همه بازار ارزهای دیجیتالی را انتخاب کردند. اما ورود به این بازار به جز علم و دانش، نیازمند مطالعه تحلیل‌ کارشناسان و با خبر شدن از اخبار یا به اصطلاح سیگنال‌هایی بود که روی قیمت این ارزها تأثیر می‌گذاشتند.

در چنین شرایطی اپلیکیشن سیگنال چراغ راه بسیاری از کاربران ایرانی شد. چه در دوران طلایی بورس و چه در دوران سرمایه‌گذاری عمده در ارزهای دیجیتالی، سیگنال بهترین مرجع ایرانی برای باخبر شدن از اخبار، خواندن تحلیل‌های تکنیکال، مطلع شدن از قیمت‌ها، تحولات بازارهای مالی و گرفتن سیگنال‌‌های بورسی و کریپتوکارنسی است و با قدرت اهداف خود را ادامه می‌دهد.

این اپلیکیشن برای آی او اس و اندروید منتشر شده و به رایگان قابل استفاده است.

سیگنال

سیگنال

سازنده: شرکت پارت قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 34 مگابایت زبان:

آی قصه

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

برنامه‌سازی برای کودکان کار ظریفی است که هم دانش روانشناسی می‌طلبد و هم یک تیم هنرمند. «آی قصه» هر دو فاکتور را در خود دارد ضمن اینکه نوآوری در تولید محتوا هم نقش بزرگی در موفقیت‌هایش ایفا می‌کند.

آی قصه هر روز و هر هفته یک عالم قصه و پادکست و برنامه برای کودکان تولید می‌کند تا در دوران نحس قرنطینه، محتوای درست و اصولی به گوش و چشم آینده‌سازان این کشور برسد. عملکرد آی قصه در این مسیر به قدری عالی بوده که به غیر از انتخاب به عنوان بهترین اپلیکیشن حوزه کودک و نوجوان جشنواره وب و موبایل ۹۹، موفقیت‌هایش در فراسوی مرزهای کشورمان هم ادامه یافت و منتخب فارغ‌التحصیلان دانشگاه استنفورد در سال ۲۰۲۰ هم لقب گرفت.

آی قصه فقط یک سرگرمی کودک و نوجوان نیست، بلکه یک اثر هنری زنده و پویاست که هر هفته در حال پیشرفت و به‌روزرسانی است که نباید آن را از دست بدهید.

آی قصه

آی قصه

سازنده: آی قصه قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12 مگابایت زبان:

زبان بیاموز

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

تا پیش از زبان بیاموز، تقریبا هیچ اپلیکیشن ایرانی دیگری نداشتیم که با روال اپ‌های ممتاز بین‌المللی مثل Memrise و Duolingo کار آموزش زبان را پیش ببرد. برای همین است که زبان بیاموز در میان محصولات داخلی یک اپلیکیشن ممتاز به شمار می‌آید.

زبان بیاموز آموزش زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه و ترکی استانبولی را در دستور کار قرار داده و امکانات کاملی برای زبان آموزان تدارک دیده است. از بخش‌بندی آموزش‌ها به طبقات دایره واژگان، گرامر، Speaking و Listening و Writing گرفته تا امکاناتی مثل فلش کارت و جعبه لایتنر و پخش صوتی کتاب‌های آموزشی که پکیج کاملی برای زبان آموزشی شما هستند.

به غیر از این زبان بیاموز وبسایت بسیار خوب و جامعی هم دارد که بخش قابل توجهی از محتوای آموزشی اپلیکیشن به رایگان در آن ارائه می‌شود. همه این‌ها در کنار هم باعث می‌شوند که زبان بیاموز در زمره بهترین اپلیکیشن های ایرانی سال ما قرار بگیرد.

زبان بیاموز

زبان بیاموز

سازنده: تیم نرم‌افزاری بیاموز قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17 مگابایت زبان:

سرآشپز پاپیون

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

قبول دارید که آشپزی یک مهارت اجتماعیست؟ اگر نتوانید با آدم‌ها و سلایق و ذائقه‌هایشان ‌ارتباط خوبی بگیرید، هرگز آشپز موفقی نمی‌شوید. خوشبختانه اپلیکیشن سرآشپز پاپیون برای گرفتن این ارتباط خوب بهترین سرنخ‌ها را به شما می‌دهد.

سرآشپز پاپیون یک اپلیکیشن خوب آموزش آشپزی کاربر محور است که عمده موفقیتش را مدیون سوشال مدیای قدرتمندش بوده. سرآشپز پاپیون جاییست که می‌توانید دستور پخت بهترین غذاهای ایرانی و خارجی را پیدا کرده و با دیگر علاقه‌مندان به آشپزی در ارتباط باشید، دستور پخت‌هایشان را یاد بگیرید و دستور پخت‌های خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

پویایی شبکه اجتماعی در کنار به‌روزرسانی‌های خوب و تأثیرگذار، باعث می‌شوند که سرآشپز پاپیون مثل سال‌های گذشته همچنان در فهرست برترین‌ها از نگاه دیجیاتو حضور داشته باشد.

سراشپز پاپیون

سراشپز پاپیون

سازنده: پاپیون قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14 مگابایت زبان:

طاقچه

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

اگر در دوره قرنطینه می‌خواستید از زمان‌تان استفاده مفیدی ببرید، طاقچه قطعا یکی از مقصدهایتان بوده. این سرویس کتابخوان/ارائه‌دهنده کتاب صوتی و الکترونیکی امسال نقش بسیار مهمی در سرگرمی و افزایش سرانه مطالعه مردم ایفا کرد.

عمده محبوبیت طاقچه در بین کاربران به خاطر پوشش بهتر کتاب‌های موجود در بازار است. طیف موضوعی کتاب‌هایی که در طاقچه پیدا می‌کنید نسبت به سایر رقبا متنوع‌تر است و از سوی دیگر اپلیکیشن با کیفیت‌تری از لحاظ فنی ارائه می‌کند. ضمن اینکه تخفیف‌های ویژه و حق اشتراک‌های مقرون به صرفه هم نقش پررنگی در استقبال کاربران از طاقچه ایفا می‌کنند.

طاقچه

طاقچه

سازنده: ایده طلایی قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 22 مگابایت زبان:

نماوا

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

کاری به دلایل و پیشامدهایش نداریم، اما ۹۹ خواه ناخواه سال رشد و شکوفایی سرویس‌های VOD در کشورمان بود و مردمی که در دوران قرنطینه به دنبال سرگرمی‌ باکیفیت‌تری از محتوای تلویزیون می‌گشتند را به سوی این سرویس‌ها سوق داد.

از بین سرویس‌های فعال اما نماوا عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت. این عملکرد بهتر در درجه اول مدیون تولید محتوای جذاب اختصاصی بود، به طوری که فقط سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی و «همرفیق» به عنوان اولین تاک‌شوی اینترنتی ایرانی با اجرای شهاب حسینی عامل مهمی برای خرید اشتراک نماوا از سوی مردم شدند.

البته نماوا در دوبله‌های تخصصی و ارائه محتوای به‌روز سینمایی هم عملکرد بهتری از رقیب قدرتمندش فیلیمو به نمایش گذاشت تا امسال در فهرست بهترین‌های سال ما قرار بگیرد. هر چند سال آینده با توجه به قراردادهای چشمگیر فیلیمو با سینمایی‌ها، یقینا سال سختی برای نماوا خواهد بود که بتواند برتری‌ خود را در این بازار رقابت حفظ کند.

نماوا

نماوا

سازنده: شاتل قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:

یک زن: ارتباط با متخصصین زنان

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

در شرایط کمبود اپلیکیشن‌های اختصاصی بانوان، وجود محصول با کیفیتی که بتواند نیازهای خاص بانوان را پاسخگو باشد یک موهبت است و «یک زن» جزو با کیفیت‌ترین آن‌هاست.

یک زن اپلیکیشن بهداشت و سلامت زنان با ابزارهایی مانند تقویم قاعدگی(پریود ترکر)، تقویم بارداری هفته به هفته و تقویم تخمک گذاری همچنین امکان پرسش و پاسخ با متخصصین زنان و زایمان و مامایی است.

اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید منتشر شده ولی می‌توانید از طریق وبسایت رسانه یک زن هم به محتویاتش دسترسی داشته باشید. کیفیت بالای محتوای تولید شده در کنار پاسخگویی به مهم‌ترین نیازهای بانوان (خصوصا در دوران قرنطینه) دلایلی هستند که یک زن را در زمره بهترین اپلیکیشن‌های سال قرار می‌دهیم.

یک زن

یک زن

سازنده: رسانه بهداشت و سلامت یک زن قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23 مگابایت زبان:

آنتن

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

تا وقتی اپلیکیشنی مثل آنتن در گوشی‌ها هست، علاقه‌مندان به ورزش می‌دانند که مسابقات مهم را هرگز از دست نمی‌دهند. آنتن بهترین اپلیکیشن پوشش زنده مسابقات ورزشی است که امسال به‌روزرسانی مهمی دریافت کرد و این آپدیت تغییرات مهمی هم از لحاظ ظاهری و هم فنی برایش به همراه داشت.

در شرایطی که اینترنت کشور وضعیت درست و درمانی نداشت، آنتن همیشه پخش‌های با کیفیتی داشت ضمن این که تلاش تیم تولید محتوای آن در پوشش اخبار ورزشی نیز یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن به شمار می‌رفت.

اپلیکیشن آنتن در همه پلتفرم‌ها در دسترس است و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک از پخش‌های زنده آن بهره‌مند شوید.

آنتن

آنتن

سازنده: فراکاو قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 6 مگابایت زبان:

ماسک

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

سال، سال کروناست و طبیعی است که اپلیکیشن‌هایی برای مبارزه و پیشگیری از این ویرویس نفرت‌انگیز داشته باشیم. «ماسک» امسال به بسیاری از مردم کمک کرد که مناطق با تراکم بالا از لحاظ تعداد بیماران کرونایی را بشناسند و از آن‌جا دوری کنند.

همچنین یک سری پرسش و پاسخ هم در اپلیکیشن ماسک ارائه می‌شد که به وسیله آن‌ها بفهمید به ویروس مبتلا شده‌اید یا خیر. اپلیکیشن ماسک یک پویش مردمی است که توسط جمعی از اساتید، دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف، شهید بهشتی و امیرکبیر پایه‌گذاری شده و هدف آن همکاری با مراکز مبارزه با بیماری از جمله وزارت بهداشت در کنترل و کاهش بیماری بوده است.

این هدف والا که اطلاع‌رسانی و کمک به مردم برای حفظ جان آن‌هاست، آنقدر ارزشمند هست که ماسک را در میان بهترین و مفیدترین اپلیکیشن‌های سال قرار بدهیم.

ماسک

ماسک

سازنده: پویش مردمی علیه کرونا قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 27 مگابایت زبان:

1:011

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

بعد از موفقیت 41148، مهدی فنائی توسعه‌دهنده مستقل کشورمان پروژه بعدی خود «1:011» را وارد بازار کرد که با پوشش مشکلات بازی قبلی، تجربه ارتقاء یافته‌ای از ماجراجویی ناب و هیجان‌انگیز را برای گیمرهای ایرانی به ارمغان آورد.

1:011 داستان دختری را روایت می‌کند که از افراط گرایی مردم خود خسته شده و قصد دارد خود را به سرزمینی آزاد برساند. فضای داستانی ملموس بازی در کنار روایت جذاب، جلوه‌های بصری عالی برای یک عنوان بومی و اکشن و پازل‌های ارتقاء یافته نسبت به 41148 در مجموع از 1:011 عنوان سرگرم‌کننده‌ای ساختند که بتوانیم آن را در میان بهترین بازی‌های موبایل ایرانی امسال قرار بدهیم.

1:011

1:011

سازنده: مهدی فنائی قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 38 مگابایت زبان:

شوترلند

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

سبک Idle و دفاع از قلعه در سال‌های اخیر طرفداران زیادی بین موبایل‌گیمرها پیدا کرده‌اند و خوشبختانه گیمرهای ایرانی امسال این شانس را داشتند که عنوان باکیفیتی از تلفیق این دو سبک را تجربه کنند.

شوترلند از تیم ای من گیمز با ترکیب این دو سبک دوست‌داشتنی و با چاشنی اکشن بیشتر، موفق شد که نظر بسیاری از گیمرها و البته منتقدان را به خود جلب کند. بزرگترین موفقیت بازی انتخاب به عنوان بازی برتر رویداد کژوال کمپ امسال بود که در اقبال آن میان کاربران هم تأثیر بزرگی گذاشت.

الگوبرداری درست از نمونه‌های خارجی و ترکیب با ایده‌های خلاقانه، دلایل مهمی هستند که شوترلند را در فهرست بهترین‌های امسال دیجیاتو قرار می‌دهند.

شوترلند

شوترلند

سازنده: ای من گیمز قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 47 مگابایت زبان:

راز جنگل - رقابت آنلاین

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

غلغلک دادن حس نوستالژی مردم همیشه جزو ایده‌های امتحان پس‌داده و موفق بوده و هست و بازی «راز جنگل» هم گواهی بر این ادعاست. تیم پیکسلف این بازی رومیزی کلاسیک که همه با آن خاطره داریم را یک بار دیگر به شکل دیجیتالی و رقابت‌ آنلاین زنده کردند، و الحق که این کار را با کیفیتی بسیار بالا و رضایت‌بخش انجام دادند.

در راز جنگل آنلاین می‌توانید بورد گیم محبوب قدیمی را به صورت آنلاین چهار نفره با دوستان‌تان تجربه کنید، همزمان چت و گفتگو داشته باشید و از وقت‌گذرانی در دوران قرنطینه لذت ببرید.

راز جنگل به خاطر عملکرد موفقیت‌آمیز خود به عنوان دومین عنوان برتر رویداد کژوال کمپ ۹۹ هم انتخاب شده است.

راز جنگل - رقابت آنلاین

راز جنگل - رقابت آنلاین

سازنده: Pixelf قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 43 مگابایت زبان:

باغ نگار

بهترین اپلیکیشن های ایرانی

بازی باغ نگار نقطه عطفی در کارنامه کاری استودیوی کارکشته پاییزان به شمار می‌آید؛ یک روایت عاشقانه ایرانی که باید با ماجراجویی و حل معماها و مینی‌گیم‌ها پیش ببرید تا کاراکترهای اصلی داستان را به وصال هم برسانید.

نکته پررنگی که در باغ نگار جلب توجه می‌کند، فضاسازی بسیار خوب بازیست که بر خلاف عناوین خارجی، فرهنگ ایرانی خودمان را تبلیغ و منعکس می‌کند و  از این بابت می‌توان گفت که تولید محتوای ارزشمندی انجام داده است.

تلفیق این فاکتورها در کنار هم، در مجموع بازی موفق و سرگرم‌کننده‌ای را تشکیل داده که مطمئنا یکی از بهترین تجربیات ما در سال ۹۹ به شمار می‌رفت و به همین خاطر باغ نگار را در فهرست بهترین‌های امسال ما قرار داد.

باغ نگار

باغ نگار

سازنده: استودیو پاییزان قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 68 مگابایت زبان:

انتخاب‌های امسال ما به ناگزیر، تأثیر زیادی از کرونا و پیامدهایش بر اکوسیستم نرم‌افزارهای ایرانی پذیرفته بود. اگر شما هم اپلیکیشنی را می‌شناسید که در دوران قرنطینه عملکرد مثبت و مثمر ثمری از خود به نمایش گذاشت، حتما در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

ضمنا اگر هر کدام از اپ‌های برگزیده این فهرست را تجربه کرده‌اید، خوشحال می‌شویم که تجربیات ارزشمند خود را برایمان بگویید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • dariu
    dariu | ۳۰ اسفند ۱۳۹۹

    از بین این اپ ها من فقط از طاقچه استفاده کردم و واقعا انتخاب درستی است. طاقچه بهترین اپ کتاب‌خان است. اپلیکیشن آی قصه هم به نظر جذاب است و حتما پس از امتحان برای استفاده به کودکان پیشنهاد می‌کنم.
    از دیجیاتو هم خواهش می‌کنم این فرآیند لاگین را آسان‌تر (و ای‌جاکسی) کند. کار ساده‌ای هم هست با وردپرس که هر بار مجبور نباشیم چند بار لاگین کنیم تا بالاخره وارد شود. از هر ده بار یک بار کامنت می‌گذارم

  • molavy
    molavy | ۳۰ اسفند ۱۳۹۹

    هیچ برنامه ایرانی خوب نیست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی