ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عملکرد ضعیف ردمی نوت ۱۰ در تست مقاومت [تماشا کنید]

یکی از کانال‌های یوتیوب با انتشار ویدیویی مقاومت ردمی نوت ۱۰ شیائومی را از نظر ضد آب بودن و مقاومت در برابر خراش، سقوط و خم شدن آزمایش کرده است. ویدیوی آزمایش مقاومت گوشی ردمی نوت ۱۰ شیائومی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

یکی از کانال‌های یوتیوب با انتشار ویدیویی مقاومت ردمی نوت ۱۰ شیائومی را از نظر ضد آب بودن و مقاومت در برابر خراش، سقوط و خم شدن آزمایش کرده است.

ویدیوی آزمایش مقاومت گوشی ردمی نوت ۱۰ شیائومی توسط کانال یوتیوب Gupta Information Systems منتشر شده است. در این ویدیو تمام موارد مربوط به دوام و مقاومت گوشی، روی آن آزمایش می‌شود و نتایج آن کاملا شبیه به کانال یوتیوب مشهور JerryRigEverything ارائه شده‌ است.

اولین آزمایش شامل تست میزان مقاومت گوشی در برابر آب است که با غوطه‌ور شدن کامل آن انجام شد. پیش از این اعلام شده بود این گوشی از چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۷۸ با حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۲ بهره می‌برد و تنها در برابر قطرات آب مقاوم خواهد بود. با این حال آزمایش انجام شده مشخص می‌کند که گوشی می‌تواند تا ۵ دقیقه به صورت کامل زیر آب قرار بگیرد. هر چند طی این ۵ دقیقه مقدار کمی آب به درون شیار سیم کارت گوشی وارد شد.

با این وجود گوشی هنوز بدون مشکل و به طور طبیعی کار می‌کرد اما پس از آن و در آزمایش‌های بعدی مشکلات گوشی ردمی نوت ۱۰ شیائومی مشخص شد. در آزمایش خراش روی بدنه، مشخص شد که دکمه‌های تنظیم صدا دقیقا مانند گوشی‌های نسل قبل، با مقداری فشار می‌شکنند. به همین ترتیب، بیشتر قسمت‌های بدنه گوشی به جز پنل جلویی که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود نیز به راحتی آسیب‌پذیر هستند.

با این وجود با انجام این چند آزمایش می‌توان عملکرد گوشی را متوسط محسوب کرد اما گوشی نتایج بسیار بدی در آزمایش سقوط و مقاومت در برابر خم شدن از خود به ثبت رساند. در آزمایش سقوط هرچند گوریلا گلس یک بار دیگر بدون مشکل باقی ماند، اما صفحه نمایش دستگاه به درستی کار نمی‌کرد. شاید دلیل این موضوع این باشد که گوشی طی این آزمایش از سه زاویه مختلف به پایین سقوط کرده است. همچنین در تست مقاومت در برابر خم شدن، گوشی از قسمتی که سنسور اثر انگشت روی آن قرار دارد، شکست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alex
    alex | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

    واتساپ و اینستا از دسترس خارج شدند دیجی خبرو پوشش بده چک کن ببین چی شده

مطالب پیشنهادی