ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل آنر: گوشی‌های جدید سری مجیک از پرچمدارهای هواوی بهتر خواهند بود

آنر پس از از جدایی از هواوی عزم خود را برای پشت سرگذاشتن این شرکت جزم کرده است. مدیرعامل این شرکت در گفتگویی مدعی شد گوشی‌های جدید از سری مجیک پرچمدرهای سری میت و P ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

آنر پس از از جدایی از هواوی عزم خود را برای پشت سرگذاشتن این شرکت جزم کرده است. مدیرعامل این شرکت در گفتگویی مدعی شد گوشی‌های جدید از سری مجیک پرچمدرهای سری میت و P هواوی را پشت سر می‌گذارند.

«جورج ژائو»، مدیرعامل آنر در گفتگویی طولانی با یکی از رسانه‌های چین به چالش‌های پیش‌رو پرداخته و برنامه‌های آینده این شرک را نیز توضیح داد. هدف از این برنامه‌ها پشت سر گذاشتن تحریم‌هایی است که پیش از جدایی از هواوی دامن‌گیر آنها بود. آنر بدین منظور سرگرم همکاری با کوالکام برای عرضه موبایلی از سری مجیک با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ است.

نقطه عطف این مصاحبه ادعای مدیرعامل آنر در این باره بود که پرچمدارهای جدید سری مجیک حتی از گوشی‌های سری میت و P هواوی بهتر خواهند بود و این در حالی است که این سری از محصولات هواوی از برترین ویژگی‌ها برخوردار بوده و جزو با کیفیت‌ترین گوشی‌ها محسوب می شوند.

مدیر عامل آنر پیش از این در جریان مصاحبه‌ای مطبوعاتی با تایید مذاکره با گوگل، نسبت به استفاده دوباره از اپ‌ها و سرویس‌های این شرکت ابراز خوشبینی کرده بود. در صورتی که آنر همکاری با گوگل را دوباره کلید بزند از شانس بسیار بالایی برای موفقیت در بازارهای جهانی برخوردار خواهد بود.

برنامه‌های آنر به گوشی محدود نخواهد بود و ژائو در بخش دیگری از این مصاحبه اعلام کرد که مذاکره با اینتل، AMD و دو شرکت آمریکایی را کلید زده‌اند که هدف از آن تولید لپ‌تاپ‌های مجیک بوک است. وی بدون اشاره به محصول خاصی از مهاجرت به دفتر جدید، تشکیل تیم‌های کاری جدید و توسعه مراکز تحقیق و توسعه مستقل به عنوان چالش‌های اصلی شرکت متبوعش یاد کرد.

از دیگر محصولاتی که شرکت چینی در حال کار روی آن است می‌توان به موبایل تاشو، چند میان‌رده و یک تبلت پرچمدار یاد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Moslem
    Moslem | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

    آنر خیلی خوبه. (ولی جلو زدن از هوآوی یه برنامه دراز مدت میخوا)

  • Pkparsa15
    Pkparsa15 | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

    هیچوقت دوست نداشتم انر بشه رقیب هواوی
    انر همون هواوی بود ? ?

    • حسین
      حسین | ۲۸ فروردین ۱۴۰۰

      احسنت

مطالب پیشنهادی