ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات دوربین چرخشی گلکسی A82 افشا شد

گلکسی A82‌ سامسونگ به جای بهره‌مندی از دوربین ایزوسل سامسونگ، ظاهرا قرار است با دوربین 64 مگاپیکسلی سونی رونمایی و در دسترس کاربران قرار گیرد. سامسونگ ظاهرا روی گوشی هوشمند گلکسی A82‌ به عنوان جانشین ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

گلکسی A82‌ سامسونگ به جای بهره‌مندی از دوربین ایزوسل سامسونگ، ظاهرا قرار است با دوربین 64 مگاپیکسلی سونی رونمایی و در دسترس کاربران قرار گیرد.

سامسونگ ظاهرا روی گوشی هوشمند گلکسی A82‌ به عنوان جانشین گلکسی A80 کار می‌کند. این دستگاه قبلا در بنچمارک گیک‌بنچ و بلوتوث SIG رویت شده است و اطلاعاتی در مورد آن به اشتراک گذاشته شده است.

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از سوی منابع آگاه، ظاهرا گلکسی A82 با ماژول دوربین با طراحی متفاوت چرخشی کشویی رونمایی خواهد شد. وب‌سایت «GalaxyClub.nl» اطلاعات بیشتری در مورد دوربین اصلی موبایل جدید سامسونگ منتشر کرده است.

براساس گزارش منتشر شده از سوی این وب‌سایت،‌ گلکسی A82 با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX686 از راه می‌رسد و خبری از دوربین ایزوسل GW2/1 سامسونگ نخواهد بود. اطلاعات بیشتری در مورد سایر دوربین‌های گلکسی A82 هنوز منتشر نشده است.

به نظر می‌رسد گلکسی A82 با هدف عرضه در بازار کره جنوبی تولید می‌شود و ظاهرا کره‌ای‌ها قصد ندارند این گوشی هوشمند را در بازار اروپا عرضه کنند. همچنین گفته می‌شود برای رمزگذاری بهتر داده‌ها، چیپست دستگاه به فناوری «Quantum Random Number Generator» مجهز شده است.

پیشتر نیز گفته شده بود که گلکسی A82 با چیپست اسنپدراگون 855 یا اسنپدراگون 855 پلاس، 4 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و با توجه به اطلاعات مربوط به تاییدیه بلوتوث SIG، موبایل جدید از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی A80 در سال 2019 به بازار عرضه شد. این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.7 اینچی امولد +FHD، چیپست اسنپدراگون 730G در کنار رم 8 گیگابایتی،‌حافظه داخلی 128 گیگابایتی و باتری 3700 میلی آمپر ساعتی در دسترس کاربران قرار گرفت.

همچنین گلکسی A80 با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه فوق عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر ToF 3D به بازار عرضه شد. اکنون باید دید کره‌ای‌ها قصد دارند جانشین گلکسی A80 را با چه مشخصاتی به بازار عرضه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

    من موندم چرا سامسونگ کلید کرده روی بلوتوث 5.0 !!!!!!!
    الان بلوتوث 5.2 اومده !
    از این لحاظ میکنم که ایرپاد های ارزون قیمت با بلوتوث 5.2 اومدن و دیگه تاخیر ندارن در گیم و فیلم
    و از طرفی شیائومی ارزونترین گوشی های رو با جدید ترین نسل بلوتوث مغرفی کرده . 5.2

مطالب پیشنهادی