ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تخفیف فوق العاده تویوتا برای تشویق مشتریان به خرید میرای 2021

چقدر پیش می‌آید یک خودرو را در بازار ببینید که نسبت به مدل‌های قبلی خود، بهینه سازی شده و بر روی پلت فرم کامل‌تری طراحی شده، اما در عین حال، با کاهش قیمت روبرو بوده ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

چقدر پیش می‌آید یک خودرو را در بازار ببینید که نسبت به مدل‌های قبلی خود، بهینه سازی شده و بر روی پلت فرم کامل‌تری طراحی شده، اما در عین حال، با کاهش قیمت روبرو بوده است؟ خب همان طور که احتمالا حدس زدید، وقوع چنین اتفاقی غیر ممکن به نظر می‌آید. اما تویوتا میرای خودرویی است که می‌خواهد این غیر ممکن را ممکن کند!

نسل جدید این خودرو، از شاسی یکسان با لکسوس ES که خودرویی لوکس و با کیفیت است، بهره می‌برد. اما در همین حال، قیمت پایه میرای در مقایسه با نسل قدیم، به اندازه 9,050 دلار کاهش یافته است.

در حقیقت تویوتا یک تخفیف بسیار سخاوتمندانه برای خریداران میرای در نظر گرفته است. اگرچه این پیشنهاد محدودیت‌هایی دارد، اما صرفه جویی شما را تا 20,000 دلار جلو می‌اندازد. وب سایت CarsDirect گزارش داده که تویوتا در جدیدترین طرح تشویقی پیش فروش خود، تخفیف ویژه‌ای برای خریداران میرای در نظر گرفته است که جای تامل دارد.

همچنین در این طرح، تسهیلات لازم برای خرید میرای به صورت اقساطی تا 72 ماه، فراهم گشته است. در حال حاضر، تویوتا در بازار مهم آمریکا، میرای را فقط در ایالت کالیفرنیا می‌فروشد.

علاوه بر این موضوع، مشوق‌های ایالت کالیفرنیا برای خرید خودروهای پاک، 4,500 دلار دیگر هم از هزینه خرید این خودرو می‌کاهد. به گونه‌ای که قیمت نهایی خودرو برای ساکنان این ایالت، 25,995 دلار می‌شود. برای مقایسه، بد نیست بدانید که ارزان‌ترین نسخه تویوتا پریوس در سال 2021 با احتساب تمام مشوق‌ها در کالیفرنیا، قیمت پایه 25,520 دلاری دارد.

به عنوان آخرین حربه برای فروش، تویوتا یک کمک هزینه سوخت 15,000 دلاری هم برای مالکان میرای در نظر گرفته است. البته این به آن معنا نیست که قیمت نهایی میرای به 10,995 دلار می‌رسد، اما قطعا پیشنهادی وسوسه کننده برای مشتریان این خودرو است. تخفیف‌ها و مشوق‌های فعلی تویوتا برای خرید میرای، تا تاریخ سی و یکم ماه مارس امسال، برقرار خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

    نویسنده عزیز اینهمه مطلب گذاشتین اقلا یک کلمه اشاره میکردین میرای مدل هیدروژن سوز تویوتا هست و بخاطر محدودیت‌هایی ک در عرضه سوخت و کاربری در مقایسه با خودروهای برقی داره، چوب حراج خورده.
    هیچ ارزانی بی علت نیست
    هیچ (البته اغلب) گرانی بی حکمت نیست!

مطالب پیشنهادی