ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک به گلکسی A52 و A72 [تماشا کنید]

گلکسی A52 و A72 در دو مدل 4G و 5G با طراحی مدرن‌تر و قابلیت‌های چشمگیر برای تسخیر بازارهای میان‌رده طراحی شده‌اند. سامسونگ چهارشنبه گذشته از میان‌رده‌های جدید گلکسی A52 و A72 رونمایی کرد که نسبت ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

گلکسی A52 و A72 در دو مدل 4G و 5G با طراحی مدرن‌تر و قابلیت‌های چشمگیر برای تسخیر بازارهای میان‌رده طراحی شده‌اند.

سامسونگ چهارشنبه گذشته از میان‌رده‌های جدید گلکسی A52 و A72 رونمایی کرد که نسبت به نسل قبل دستخوش تغییرات قابل توجهی شده‌اند. از نظر ظاهری مدل‌های جدید از طراحی مدرن‌تری برخوردار هستند که اصلی‌ترین تفاوت را می‌توان در چیدمان دوربین دید.

گلکسی A72 مثل نسل قبل در دو مدل 4G و 5G ارائه شده و اصلی‌ترین تفاوت آنها با نسل قبل به نمایشگر با نرخ رفرش بالاتر و زوم اپتیکال مربوط می‌شود. دوربین چهارگانه این گوشی به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر تصویر اپتیکال مجهز شده اما نکته مهم‌تر دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و زوم دیجیتال تا ۳۰ برابر است. در چیدمان جدید که با مدل قبلی متفاوت است، دوربین‌‌های ماکرو ۵ مگاپیکسلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی نیز قرار دارند.

نمایشگر  ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل در مدل‌های 4G و 5G به ترتیب با نرخ رفرش ۹۰ و ۱۲۰ هرتز همراه شده‌اند که همانطور که در ویدیو می‌بینید، نسبت به نسل قبل محتوا را به مراتب روانتر به نمایش درمی‌آورد. یکی دیگر از تغییرات قابل توجه پشتیبانی از استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

گلکسی A52 هم تغییرات مشابهی را از نظر ظاهری و سخت‌افزاری تجربه کرده است. دوربین این گوشی در پنل پشتی بر خلاف نسل قبل طراحی L ندارد و عناصر مثل A72 کنار هم قرار گرفته‌اند.

نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل در مدل‌های 4G و 5G از همان نرخ رفرش ۹۰ و ۱۲۰ هرتز برخوردار است که نتیجه آن در ویدیوی نگاه نزدیک مشخص است. ابعاد گوشی به شکلی نامحسوس نسبت به نسل قبل بزرگتر شده اما چندان به چشم نمی‌آید.

در پنل پشتی هم دوربین ۴۸ مگاپیکسلی نسل قبل جایش را به یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی داده که با تکیه بر لرزشگیر اپتیکال عملکردی بهتر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۳۰ اسفند ۱۳۹۹

    مطلبتون یه ایراد اساسی داره ها

مطالب پیشنهادی