ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی راگ فون ۵ ساختار منحصر به فرد گوشی را نمایان می‌کند [تماشا کنید]

«زک نسلون» از کانال یوتیوب «JerryRigEverything » پس از انتشار ویدیوی مربوط به تست مقاومت راگ فون 5، ویدیوی کالبد شکافی جدیدترین موبایل مخصوص گیمینگ ایسوس را به اشتراک گذاشته است. چند روز قبل  زک ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

«زک نسلون» از کانال یوتیوب «JerryRigEverything » پس از انتشار ویدیوی مربوط به تست مقاومت راگ فون 5، ویدیوی کالبد شکافی جدیدترین موبایل مخصوص گیمینگ ایسوس را به اشتراک گذاشته است.

چند روز قبل  زک نلسون ویدیویی از تست مقاومت گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ راگ فون 5 در برابر خراشیدگی،‌ خمش و حرارت منتشر کرد. با وجودی که این دستگاه از نظر نمایشگر و چیپست، گوشی گیمینگ قدرتمندی محسوب می‌شود، اما در تست خمش نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. در ادامه زک نلسون ویدیوی کالبدشکافی این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته که خبر از تعمیرپذیری نسبتا دشوار باتری‌های دستگاه می‌دهد.

همان‌طور که در ویدیوی کالبدشکافی راگ فون 5 مشاهده می‌کنید،‌ بعد از باز کردن پنل پشتی ساختار خاص بدنه نمایان می‌شود که نمونه آنرا قبلا ندیده‌ایم. در این چیدمان دو باتری در داخل بدنه دیده می‌شود که یکی از آنها در قسمت بالا و دیگری در قسمت پایین دستگاه قرار داده شده‌اند. در بخش میانی هم تنها یک بورد قرار گرفته و مقاومت گوشی تنها به فریم متکی است و به همین خاطر بدنه در قسمت میانی آسیب‌پذیر است و می‌شکند.

برای جدا کردن باتری‌های دستگاه، پیچ‌های مختلفی باید باز شود. زک نلسون معتقد است که تعویض باتری‌های راگ فون 5 خیلی هم ساده نیست و کار زمان‌بری است. حتی بعد از باز کردن تمام المان‌های نگهدارنده باتری، جدا کردن آن از بدنه دستگاه هم نیاز به دقت و حوصله دارد.

پس از باز کردن المان‌های مختلف در بدنه داخلی دستگاه،‌ نوبت به جدا کردن نمایشگر راگ فون 5 می‌رسد. بعد از جدا کردن نمایشگر، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر قابل مشاهده است. همان‌طور که در ویدیو مشاهده می‌کنید این گوشی هوشمند دارای سیستم خنک کننده بزرگی است که به خنک شدن گوشی مخصوص گیمینگ کمک می‌کند.

گوشی مخصوص گیمینگ ایسوس راگ فون 5 عملکرد نتوانست در تست مقاومت عملکرد مطلوبی از خود نشان دهد و از نظر تعمیرپذیری باتری نیز مشکلات خاص خودش را دارد. زک نلسون امیدوار است ایسوس در نسل بعدی این دستگاه یعنی راگ فون 6 این مشکلات را برطرف کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی