ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های سری بلک شارک ۴ با نمایشگر امولد ۱۴۴ هرتزی از راه می‌رسند

شیائومی در تاریخ ۳ فروردین از گوشی‌های سری بلک شارک ۴ رونمایی می‌کند و حالا مشخص شده که این محصولات از پنل ۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز بهره می‌برند. گوشی‌های گیمینگ در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

شیائومی در تاریخ ۳ فروردین از گوشی‌های سری بلک شارک ۴ رونمایی می‌کند و حالا مشخص شده که این محصولات از پنل ۶.۶۷ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز بهره می‌برند.

گوشی‌های گیمینگ در سال‌های اخیر مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و اگرچه کمتر از سه ماه از شروع ۲۰۲۱ می‌گذرد، اما برخی شرکت‌ها مانند ایسوس از جدیدترین محصولاتشان رونمایی کرده‌اند. حالا شیائومی برای معرفی نسل جدید گوشی‌های بلک شارک آماده می‌شود.

طبق گفته شیائومی، گوشی‌های سری بلک شارک ۴ از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد E4 تولید سامسونگ بهره می‌برند که رفرش ریت آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد. نرخ نمونه‌برداری لمسی این پنل برابر ۷۲۰ هزتر خواهد بود و در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد.

شیائومی بطور دقیق نگفته که این پنل را برای نسخه استاندارد یا پرو درنظر می‌گیرد، با این حال با اطمینان می‌توان گفت نمایشگر مدل پرو دارای چنین قابلیت‌هایی خواهد بود.

بلک شارک ۴

این کمپانی در گذشته با انتشار نمونه تصویری از دوربین بلک شارک ۴ پرو، از تجهیز آن به دوربین اصلی سه‌گانه خبر داده بود. طبق گزارش‌ها، دوربین اصلی این گوشی گیمینگ ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود و مدل استاندارد از سنسور ۴۸ یا ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

این گوشی‌های هوشمند با چیپست‌های متفاوتی هم از راه می‌رسند. شیائومی برای بلک شارک ۴ پرو تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ را درنظر می‌گیرد، در حالی که مدل استاندارد به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود.

گوشی‌های گیمینگ جدید شیائومی حداقل در دو رنگ وارد بازار می‌شوند و همچنین از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی بهره می‌برند که البته شاید این سرعت شارژ بالا تنها مختص مدل پرو باشد.

مدل پرو این سری با ۸/۱۲ گیگابایت رم به فروش می‌رسد، در حالی که مدل استاندارد شاید حداکثر ۸ گیگابایت رم داشته باشد. اخیرا ویدیوی نگاه نزدیک به نسخه استاندارد این سری منتشر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی