ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری و مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال

رمزارزها در ماه‌های اخیر موردتوجه زیادی قرار گرفته و قیمت آن‌ها افزایش چشمگیری داشته است. بنابراین شاید شما هم بخواهید در این بازار حضور پیدا کنید و به جمع سرمایه‌گذاران رمزارزها بپیوندید. به همین دلیل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

رمزارزها در ماه‌های اخیر موردتوجه زیادی قرار گرفته و قیمت آن‌ها افزایش چشمگیری داشته است. بنابراین شاید شما هم بخواهید در این بازار حضور پیدا کنید و به جمع سرمایه‌گذاران رمزارزها بپیوندید. به همین دلیل می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌های یادگیری و مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم.

فرقی نمی‌کند در کدام رمزارز می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید، چرا که برای نگهداری و مدیریت تمام آن‌ها به یک کیف پول نیاز دارید. البته اگر آشنایی چندانی با این بازار نداشته باشید، باید ابتدا به دنبال یادگیری موارد مختلفی باشید. در این مقاله جعبه ابزار برای نوروز ۱۴۰۰ می‌خواهیم شما را با ۶ اپلیکیشن یادگیری و مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال آشنا کنیم که می‌توانند مسیر شما در سرمایه‌گذاری در بازار را هموار کنند.

سیگنال

مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال

اگر بخواهید در کنار بازار رمزارزها، به اطلاعات، اخبار و تحلیل‌های بازار بورس، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، وام‌های بانکی، اوراق بدهی، طلا و کالاهای اولیه دسترسی داشته باشید، سیگنال یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه محسوب می‌شود.

این اپ ایرانی قیمت لحظه‌ای رمزارزها را به همراه نمودارهای هفتگی، ماهانه، ۶ ماهه، سالانه و چند ساله را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای شروع کار اهمیت بالایی دارد. بنابراین پیش از شروع سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها، بد نیست ابتدا نگاهی دقیق به نمودارها داشته باشید.

سیگنال

سیگنال

سازنده: گروه نرم افزاری سیگنال پرداز قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۳ مگابایت زبان:

CoinMarketCap

مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال

اگر از علاقه‌مندان یا فعالان بازار رمزارزها باشید، به احتمال زیاد با CoinMarketCap آشنایی دارید. CoinMarketCap یکی از معتبرترین مراجع در دنیای رمزارزها محسوب می‌شود که تقریبا قیمت تمام رمزارزها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

شما می‌توانید از طریق این اپلیکیشن، چندین واچ‌لیست بسازید، آن‌ها را به اشتراک بگذارید و حتی آن‌ها را دنبال کنید. علاوه بر این، امکان همگام‌سازی آن‌ها میان دستگاه‌های مختلف هم وجود دارد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این اپ، امکان تبدیل رمزارزها به یکدیگر، تبدیل به ارزهای رایج و همچنین تبدیل به فلزات گران‌بهاست. همچنین می‌توانید قیمت‌های مدنظرتان را در این اپ تنظیم کنید تا برای شما نوتیفیکیشن بفرستد.

CoinMarketCap: Crypto Price‪s‬

CoinMarketCap: Crypto Price‪s‬

سازنده: CoinMarketCap.com قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۸ / ۹۳ مگابایت زبان:

Coinomi

مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال

به سراغ یکی از کیف پول‌های مطرح دنیای رمزارزها می‌رویم. کوینومی (Coinomi) یک کیف پول رایگان است که امکان ذخیره امن رمزارزها را برای کاربران فراهم می‌کند. با این اپلیکیشن می‌توانید بیش از ۱۷۷۰ آلت‌کوین مانند بیت کوین و اتریوم را نگهداری، مدیریت و به یکدیگر تبدیل کنید. این کیف پول همچنین قادر به پشتیبانی از بیش از ۱۲۵ بلاکچین شامل ریپل، بیت کوین، اتریوم و لایت کوین است.

با توجه به پشتیبانی از شمار بالای توکن و آلت‌کوین و همچنین امکان تبدیل رمزارزها به یکدیگر و حتی تبدیل آن‌ها به کارت هدیه برای خرید از برخی فروشگاه‌ها، Coinomi یک کیف پول رمزارز تقریبا کامل محسوب می‌شود که اکثر نیازهای کاربران این بازار را برطرف می‌کند.

Coinomi Walle‪t‬

Coinomi Walle‪t‬

سازنده: Coinomi قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۳ / ۱۱۵ مگابایت زبان:

Trust Wallet

مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال

به سراغ یکی دیگر از بهترین کیف‌های پول برای مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال می‌رویم. Trust Wallet کیف پول رسمی صرافی بایننس است که امکان ارسال، دریافت و نگهداری از رمزارزهای متنوع مانند بیت کوین و همچنین دارایی‌های دیجیتال را برای شما فراهم می‌کند.

با این اپ می‌توان بازی‌های بلاکچین انجام داد و همچنین به جدیدترین پلتفرم‌های دیفای و DApps دسترسی پیدا کرد. یکی از قابلیت‌های مناسب این کیف پول، پشتیبانی از احراز هویت بیومتریک است، بنابراین می‌توانید از طریق سنسور اثر انگشت، فیس آیدی یا پسورد از دارایی‌های خود محافظت کنید. علاوه بر این، می‌توانید نگاهی به تاریخچه تراکنش‌ها نیز داشته باشید.

Trust: Crypto & Bitcoin Wallet

Trust: Crypto & Bitcoin Wallet

سازنده: DApps Platform Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۲ / ۴۰.۱ مگابایت زبان:

Coinbase

مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال

کوین بیس یکی از مطرح‌ترین صرافی‌های رمزارز است که توسط اپ خود، امکان خرید، فروش و مدیریت رمزارزها را فراهم می‌کند. این صرافی بیش از ۳۵ میلیون کاربر در ۳۲ کشور دارد. این کیف پول از چندین رمزارز مانند بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و لایت کوین پشتیبانی می‌کند.

در کنار قابلیت خرید و فروش، می‌توانید آمارهای مربوط به قیمت رمزارزها را هم در این اپلیکیشن دنبال کنید و در هر زمان از روز، به جدیدترین قیمت‌ها دسترسی داشته باشید. کیف پول رمزارز Coinbase برای قیمت‌ها به شما هشدار می‌دهد و همچنین امنیت بالایی دارد.

Coinbase – Buy & Sell Bitcoin. Crypto Wallet

Coinbase – Buy & Sell Bitcoin. Crypto Wallet

سازنده: Coinbase قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۲ / ۶۹.۶ مگابایت زبان:

Exodus

مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال

به سراغ آخرین اپ مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال این مقاله جعبه ابزار می‌رویم. کیف پول رمزارز اکسودوس امکان ارسال، دریافت و تبادل رمزارزهای مطرح مانند بیت کوین، اتریوم و ریپل را برای شما فراهم می‌کند و همچنین امنیت بالایی دارد.

شما می‌توانید توسط کیف پول رمزارز Exodus، عملکرد رمزارزها را دنبال کنید و همچنین برای محافظت بیشتر، می‌توانید برای دسترسی به اپ نیاز به سنسور اثر انگشت یا فیس آیدی را فعال کنید.

Exodus: Crypto Bitcoin Wallet

Exodus: Crypto Bitcoin Wallet

سازنده: Exodus Movement Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۸ / ۲۸.۸ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Mohammadi
    Reza Mohammadi | ۳ فروردین ۱۴۰۰

    این پست نصفه اس واسه من

مطالب پیشنهادی