ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به شیائومی می ۱۱ لایت پیش از رونمایی رسمی [تماشا کنید]

شیائومی به‌زودی از نسخه‌های مختلف گوشی می ۱۱ رونمایی خواهد کرد که یکی از آن‌ها، شیائومی می ۱۱ لایت خواهد بود. حالا مشخصات این دستگاه به همراه ویدیوی جعبه‌گشایی آن پیش از معرفی منتشر شده‌اند. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

شیائومی به‌زودی از نسخه‌های مختلف گوشی می ۱۱ رونمایی خواهد کرد که یکی از آن‌ها، شیائومی می ۱۱ لایت خواهد بود. حالا مشخصات این دستگاه به همراه ویدیوی جعبه‌گشایی آن پیش از معرفی منتشر شده‌اند.

یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «رولند کوانت» به تازگی در توییتی از عرضه شیائومی می ۱۱ لایت توسط یک فروشگاه ایتالیایی خبر داده و همچنین شاهد انتشار ویدیوی جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به این گوشی میان‌رده از سوی همین فروشگاه هستیم.

فروشگاه ایتالیایی «Technosell» این دستگاه را در نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۲۰ یورو می‌فروشد.

طبق ویدیوی جعبه‌گشایی، این دستگاه از یک حفره در نمایشگر بهره می‌برد و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی با طراحی مشابه می ۱۱ به چشم می‌خورد. محافظ پلاستیکی روی نمایشگر برخی از ویژگی‌های اصلی گوشی شیائومی می ۱۱ لایت را مشخص می‌کند.

این گوشی هوشمند از نمایشگر OLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد و همچنین دارای چیپ اسنپدراگون 732G به همراه دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور ۶۴ مگاپیکسلی است.

شیائومی می ۱۱ لایت

طبق شایعات، این گوشی میان‌رده به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود و همچنین انرژی آن را یک باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی است.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره دوربین سلفی این دستگاه منتشر نشده، اما روی پنل پشتی آن دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی تله‌فوتو ماکرو قرار می‌گیرد. این گوشی میان‌رده دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری MIUI 12 است.

شیائومی محصول آینده‌اش را به بلوتوث ۵.۲، NFC و درگاه کارت حافظه مجهز می‌شود. این دستگاه در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد که البته هردوی آن‌ها ۶ گیگابایت رم دارند. مشتریان می‌توانند گوشی می ۱۱ لایت را در رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی سفارش دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی