ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای پوکو F3 منتشر شد: طراحی مشابه ردمی K40

شیائومی امروز در کنار گوشی پوکو X3 پرو، از پوکو F3 هم رونمایی خواهد کرد. حالا رندرهای پوکو پوکو F3 به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که از طراحی مشابه با ردمی K40 خبر می‌دهند. رندرهای ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

شیائومی امروز در کنار گوشی پوکو X3 پرو، از پوکو F3 هم رونمایی خواهد کرد. حالا رندرهای پوکو پوکو F3 به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که از طراحی مشابه با ردمی K40 خبر می‌دهند.

رندرهای گوشی جدید پوکو توسط حساب توییتری «ایشان آگاروال» منتشر شده‌اند که این دستگاه را در سه رنگ مختلف به نمایش می‌گذارند. در مرکز بخش بالایی نمایشگر یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد و روی پنل پشتی این محصول هم دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

پوکو این محصولش را در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی روانه بازار می‌کند که در نسخه آبی رنگ، شاهد لوگوی بزرگ پوکو روی پنل پشتی هستیم. به گفته آگاروال، پوکو F3 با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و مودم 5G از راه می‌رسد و همچنین سنسور اثر انگشت آن روی فریم قرار می‌گیرد.

پوکو F3

همانطور که در رندرها می‌توان دید، پوکو F3 از نظر طراحی همان ردمی K40 است که البته چنین اقدامی جای تعجب چندانی ندارد. سال گذشته میلادی گوشی پوکو F2 پرو همان ردمی K30 پرو بود که البته تفاوت‌هایی هم میان آن‌ها به چشم می‌خورد. برای مثال می‌تواند به باندهای شبکه مورد پشتیبانی و میزان رم و حافظه داخلی اشاره کرد.

انتظار می‌رود پوکو F3 به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شود. چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مورد استفاده در این محصول به احتمال زیاد با حداکثر ۸ گیگابایت رم همراهی می‌شود و نباید منتظر ۱۲ گیگابایت رم در آن باشیم.

دوربین اصلی این دستگاه شامل یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی می‌شود و برای ثبت تصاویر سلفی هم کاربران به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دسترسی پیدا می‌کنند.

از سایر مشخصات پوکو F3 می‌توان به باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی، NFC، فرستنده اینفرارد، اسپیکر استریو و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ اشاره کرد. انتظار می‌رود این دستگاه امروز همراه با پوکو X3 پرو معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی