ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

فراری F8 Tributo با تیونینگ نویتک؛ ۷۹۱ اسب بخار برای شتاب ۲.۶ ثانیه

نویتک یکی از معدود تیونرهای آلمانی است که به صورت اختصاصی محصولات فراری، لامبورگینی و مک لارن را تیون می‌کند. گرچه این شرکت با تیونینگ محصولات فراری به شهرت جهانی رسیده است. جدیدترین دست پرورده ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

نویتک یکی از معدود تیونرهای آلمانی است که به صورت اختصاصی محصولات فراری، لامبورگینی و مک لارن را تیون می‌کند. گرچه این شرکت با تیونینگ محصولات فراری به شهرت جهانی رسیده است.

جدیدترین دست پرورده این شرکت فراری F8 Tributo است که جدیدترین محصول موتور وسط V8 شرکت فراری شناخته می‌شود.

تنها کافی است فراری خود را در اختیار متخصصین نویتک قرار دهید تا یک پکیج آیرودینامیکی فیبرکربنی را بر روی آن نصب کنند. در کنار این پکیج رینگ های ساخت شرکت ووسن با رنگ طلایی که ابعاد 21 و 22 اینچی به ترتیب در چرخ های جلو و عقب دارند تکمیل کننده این بخش هستند.

موتور V8 دو توربوشارژر 3.9 لیتری به مدد تیونینگ نویتک که با تعویض ECU و افزایش فشار توربوشارژرها حداکثر قدرت 791 اسب بخار و حداکثر گشتاور 900 نیوتن متری در حدود 81 اسب بخار و 127 نیوتن متر گشتاور بیشتری تولید می‌کند. این سوپرخودرو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به تنها 2.6 ثانیه زمان احتیاج دارد.

حداکثر سرعت آن نیز به راحتی به 340 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

از دیگر تغییرات می‌توان به استفاده از اگزوز ساخته شده از اینکونل و سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر در حدود 35 میلی اشاره کرد.

همچنین نویتک امکان تغییرات در داخل اتاق را برای مشتریان خود فراهم می‌کند تا از هر نظر یک F8 خاص و مخصوص به خود را داشته باشند.

در حال حاضر بسیاری از افراد این کیت های بدنه سبک را می‌پسندند و علاقه‌ای به کیت های عجیب و غریب که به کلی شکل و ظاهر خودرو را دگرگون می‌کند ندارند.

از این جهت می‌توان کیت شرکت نویتک را علاوه بر عملکرد آیرودینامیکی از نظر ظاهری نیز جلوه خوب و متناسبی را به این فراری داده است.

در حال حاضر بسیاری از افراد اعتقاد دارند که F8 Tributo آخرین نسل از محصولات موتور وسط فراری مجهز به قوای محرکه تک سوز است و نسل بعدی این محصولات از موتور V6 مجهز به بخش هیبریدی بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۲ فروردین ۱۴۰۰

    این کارهایی که انجام دادند روی آلایندگی خودرو تاثیر منفی نمیزاره؟ مثلا اگر خودرو از اول استاندارد آلایندگی Euro 6 داشته اینکار به Euro 5 تقلیل نمی‌دهد؟

  • Reza12022
    Reza12022 | ۲ فروردین ۱۴۰۰

    فراری که خودش خدای ماشینای سطح بالاس حتی بالتر از لامبور والباقی،، حالا دیگه شده ابر خدای ماشینا که هیچ ماشینی حتی به نزدیک گرد پاش هم نمیرسه

مطالب پیشنهادی