ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از چندین مانیتور 4K با پشتیبانی از HDR10 رونمایی کرد

سامسونگ جدیدترین مانیتورهایش برای ۲۰۲۱ را معرفی کرد. این محصولات در ابعاد مختلف از ۲۴ اینچی گرفته تا ۳۲ اینچی وارد بازار می‌شوند و می‌توانند بیش از ۱ میلیارد رنگ را به نمایش بگذارند. همچنین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سامسونگ جدیدترین مانیتورهایش برای ۲۰۲۱ را معرفی کرد. این محصولات در ابعاد مختلف از ۲۴ اینچی گرفته تا ۳۲ اینچی وارد بازار می‌شوند و می‌توانند بیش از ۱ میلیارد رنگ را به نمایش بگذارند. همچنین با استاندارد HDR10 سازگار هستند.

به گفته سامسونگ، این مانیتورها مناسب دورکاری هستند و کیفیت تصویر بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در کنار این ویژگی‌ها، می‌توان از این مانیتورها در وضعیت‌های مختلف استفاده کرد. کره‌ای‌ها برای تمام این محصولات موفق به کسب تاییدیه «مراقبت هوشمند از چشم» از سوی «TÜV Rheinland» شده‌اند.

مانیتور سامسونگ

مانیتورهای جدید سامسونگ در سری S6 تا S8 قرار می‌گیرند. سری S8 شامل مانیتورهای ۳۲ و ۲۷ اینچی S80A و ۲۷ اینچی S80UA می‌شود که تمام آن‌ها از پنل مسطح به همراه رزولوشن 4K بهره می‌برند. این محصولات ۱.۰۷ میلیارد رنگ را نشان می‌دهند، با HDR10 سازگار هستند و ۹۹ درصد گاموت رنگی sRGB را پوشش می‌دهند. این محصولات همچنین از پورت USB Type-C برای شارژ با سرعت ۹۰ وات و انتقال داده‌ها با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه بهره می‌برند.

مانیتور سامسونگ

سری S7 شامل دو مانیتور ۳۲ و ۲۷ اینچی S70A می‌شود که این محصولات هم رزولوشن 4K دارند و حاشیه‌های کمی اطراف آن‌ها به چشم می‌خورد. این مانیتورها که ۱.۰۷ میلیارد رنگ را به نمایش می‌گذارند، با استاندارد HDR10 سازگار هستند.

در نهایت با مانیتورهای سری S6 روبه‌رو هستیم که شامل ۷ محصول با ابعاد ۲۴ تا ۳۴ اینچ می‌شود. این مانیتورها با رزولوشن QHD، نسبت تصویر ۲۱:۹ دارند و همچنین از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کنند. یکی از این مانیتورها طراحی خمیده دارد. تمام آن‌ها از HDR10 پشتیبانی می‌کنند، از پورت USB Type-C بهره می‌برند و همچنین بیش از ۱ میلیارد رنگ را نشان می‌دهند.

مانیتور سامسونگ

در حال حاضر کره‌ای‌ها اطلاعاتی درباره قیمت و همچنین تاریخ عرضه این محصولات منتشر نکرده‌اند، با این حال انتظار می‌رود در هفته‌های آینده وارد بازار شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۲ فروردین ۱۴۰۰

    شیرین ۱۰۰ تومن پولشه

    • سجاد
      سجاد | ۳ فروردین ۱۴۰۰

      نه اونقدرم دیگه نیست الان بهترین مانیتورای بازار بین ۴۰ تا ۵۰ هست این اگه بیاد شاید ۲۰.

مطالب پیشنهادی