ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات کامل وان پلاس ۹ و ۹ پرو پیش از رونمایی رسمی

تنها یک روز تا معرفی رسمی پرچمدارهای جدید وان پلاس فاصله داریم، با این حال اکنون مشخصات کامل وان پلاس ۹ و ۹ پرو به اینترنت راه پیدا کرده است. در روزهای اخیر گزارش‌های زیادی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

تنها یک روز تا معرفی رسمی پرچمدارهای جدید وان پلاس فاصله داریم، با این حال اکنون مشخصات کامل وان پلاس ۹ و ۹ پرو به اینترنت راه پیدا کرده است.

در روزهای اخیر گزارش‌های زیادی درباره این پرچمدارها منتشر شده یا اینکه مدیرعامل این کمپانی، «پیت لاو» اطلاعات آن را در اختیار عموم کاربران قرار داده که برای مثال می‌توان به نمونه تصاویر دوربین و همچنین رندرهای وان پلاس ۹ پرو اشاره کرد.

اما حالا اپراتور T-Mobile مشخصات کامل این محصولات را در وب‌سایت خود قرار داده که ما را بطور کامل با آن‌ها آشنا می‌کند.

وان پلاس ۹ و ۹ پرو از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برند و در دو نسخه مجهز به ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شوند. همانطور که می‌توان حدس زد، امکان استفاده از کارت حافظه در این پرچمدارهای چینی وجود ندارد.

 وان پلاس ۹

وان پلاس ۹ به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود و مدل پرو از صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی امولد با رزولوشن +QHD بهره می‌برد. نسخه استاندارد دوربین اصلی سه‌گانه و برادرش دوربین اصلی چهارگانه خواهد داشت.

وان پلاس برای این محصولاتش دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین‌های ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی درنظر می‌گیرد و البته مدل پرو یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اضافه هم دارد. در جلوی این گوشی‌های پرچمدار و درون حفره نمایشگر آن‌ها یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. انرژی گوشی‌های سری وان پلاس ۹ را یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

 وان پلاس ۹ پرو

این گوشی‌های هوشمند از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کنند و همچنین با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند. این پرچمدارها از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ بهره می‌برند. دوربین این محصولات با همکاری شرکت سوئدی «هاسلبلاد» تنظیم شده که انتظار می‌رود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

وان پلاس در کنار این گوشی‌های پرچمدار، فردا از گوشی میان‌رده وان پلاس 9R با چیپ اسنپدراگون ۶۹۰ هم رونمایی می‌کند و البته باید منتظر معرفی اولین ساعت هوشمند این کمپانی یعنی وان پلاس واچ هم باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • yas
    yas | ۲ فروردین ۱۴۰۰

    تک سیمکارته هست؟

    • patrik
      patrik | ۲ فروردین ۱۴۰۰

      تا امروز همه گوشی ها پرچمدارش دو سیم کارته بوده. بعیده عوضش کنه.

مطالب پیشنهادی