ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه اندروید کلاب هاوس چه زمان منتشر می‌شود؟

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس (Clubhouse) تاریخ تقریبی انتشار اپ خود برای اندروید را اعلام کرد. «Paul Davison»، هم‌بنیانگذار کلاب هاوس اعلام کرد که آن‌ها سخت مشغول توسعه نسخه اندروید بوده و آن را «در ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس (Clubhouse) تاریخ تقریبی انتشار اپ خود برای اندروید را اعلام کرد. «Paul Davison»، هم‌بنیانگذار کلاب هاوس اعلام کرد که آن‌ها سخت مشغول توسعه نسخه اندروید بوده و آن را «در ماه‌های آتی» منتشر می‌کنند. این نسخه احتمالاً اواخر بهار یا تابستان ۲۰۲۱ از راه خواهد رسید.

مدیران ارشد کلاب هاوس اواخر ژانویه اعلام کردند که کار روی نسخه اندروید «به زودی» آغاز می‌شود، اما از فاش کردن تاریخ دقیق انتشار خودداری نمودند. Davison می‌گوید این شرکت برای مقیاس پذیری کلاب هاوس به بازار بزرگتر (از جمله اندروید) کمی محتاطانه عمل می‌کند، چون رشد اپ می‌تواند روی برخی قسمت‌ها تاثیر منفی بگذارد. او برای مثال به نمایش گروه‌های زبان خارجی در صفحه Feed اشاره کرد که برخی کاربران را در پیدا کردن روم‌ها و محتوای دلخواه دچار مشکل کرده است.

سوءاستفاده از نام و لوگوی کلاب هاوس برای فریب دادن کاربران اندروید.

کلاب هاوس برای رفع این مشکل می‌خواهد چندین تغییر در اپلیکیشن خود بدهد که از جمله آن‌ها می‌توان به اصلاح صفحه Activity feed، معرفی ابزارهای جدید برای کنترل بیشتر روی پوش نوتیفیکیشن‌ها و عرضه قابلیت‌های شخصی‌سازی شده بیشتر مثل نمایش روم‌های پیشنهادی بر اساس سلیقه کاربر به محض باز کردن اپ اشاره کرد.

Davison همچنین ابراز امیدواری کرد که «ثبت نام فقط با دعوتنامه» در ماه‌های آتی غیرفعال شود تا همه کاربران بتوانند در این پلتفرم عضو شوند.

نبود نسخه رسمی کلاب هاوس برای اندروید سبب انتشار اپلیکیشن‌های کپی با لوگو و آیکن کلاب هاوس در گوگل پلی استور شده است. هکرها نیز بیکار ننشسته و کپی‌های حرفه‌ای از نسخه iOS حاوی بدافزار برای نسخه اندروید ساخته‌اند. یکی از این اپلیکیشن‌ها حاوی بدافزاری به نام BlackRock است که نام کاربری و رمز عبور بیش از ۴۵۰ سرویس از جمله فیسبوک، توییتر و آمازون را سرقت می‌کند.

Davison نسبت به این اپ‌ها هشدار داد و از کاربران خواست تا آن‌ها را دانلود نکنند. وی افزود این شبکه اجتماعی نسخه دسکتاپ ندارد. او از احتمال اضافه شدن ابزارهای بیشتر برای تولیدکنندگان محتوا خبر داد که امکاناتی مثل سیستم پرداخت مستقیم، حق اشتراک، همکاری با حامیان مالی و حتی برگزاری رویدادهای پولی را امکان پذیر می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aliej
    Aliej | ۱۵ فروردین ۱۴۰۰

    خب تلگرام که هس نیازی به کلاب هاوس نی..

مطالب پیشنهادی