ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی تاریخ معرفی گوشی‌های می ۱۱ اولترا و پرو را رسما اعلام کرد

شیائومی دیروز از برگزاری مراسم «Mega Launch» در تاریخ ۹ فروردین خبر داد، با این وجود اشاره‌ای به محصولات حاضر در این رویداد نکرد. حالا چینی‌ها رسما معرفی گوشی‌های می ۱۱ اولترا و پرو در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

شیائومی دیروز از برگزاری مراسم «Mega Launch» در تاریخ ۹ فروردین خبر داد، با این وجود اشاره‌ای به محصولات حاضر در این رویداد نکرد. حالا چینی‌ها رسما معرفی گوشی‌های می ۱۱ اولترا و پرو در این مراسم را تایید کرده‌اند.

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسخه‌های مختلف شیائومی می ۱۱ هستیم، گوشی که چندین ماه پیش با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ بطور جداگانه برای بازار چین و همچنین بازار جهانی معرفی شد.

شیائومی می‌خواهد هفته آینده از گوشی‌های می ۱۱ اولترا و همچنین می ۱۱ پرو رونمایی کند، با این حال انتظار داریم در این مراسم گوشی می ۱۱ لایت هم حضور داشته باشد. اگرچه در پوستر منتشر شده از سوی این کمپانی چینی خبری از این گوشی میان‌رده نیست، اما با توجه به فروش آن در یک فروشگاه ایتالیایی و همچنین انتشار ویدیوی جعبه‌گشایی، به احتمال زیاد هفته آینده از این دستگاه هم رونمایی می‌کند.

شیائومی می ۱۱ اولترا

شیائومی در پوستری که برای مراسم هفته آینده منتشر کرده، مدعی شده که می ۱۱ اولترا و می ۱۱ پرو بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار را به چالش می‌کشند و بهترین تجربه را در اختیار هزاران طرفدار قرار می‌دهند.

این گوشی‌های هوشمند به سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GN2 سامسونگ با فوکوس خودکار چند جهته مجهز می‌شوند. علاوه بر این، کاربران روی پنل پشتی و در کنار دوربین اصلی، به یک نمایشگر کوچک دسترسی خواهند داشت تا بتوانند تصاویر و ویدیوهای سلفی باکیفیتی بگیرند.

این محصولات به جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهند شد و همچنین انتظار می‌رود از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی کنند.

شیائومی می ۱۱ پرو

در کنار می ۱۱ اولترا و پرو، گوشی می ۱۱ لایت قرار می‌گیرد که علاوه بر مشخصات فنی ضعیف‌تر، قیمت پایین‌تری هم خواهد داشت. این گوشی میان‌رده چینی‌ها از نمایشگر OLED با رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد و همچنین دارای چیپ اسنپدراگون 732G خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه با قیمت نزدیک به ۳۰۰ یورو وارد بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی