ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر پد ۷ با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی و چیپ هلیو G80 مدیاتک از راه رسید

هواوی چندین ماه پیش برند آنر را فروخت و این کمپانی بطور مستقل شروع به فعالیت کرده. این برند حالا از تبلت آنر پد ۷ رونمایی کرده که از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی بهره می‌برد و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۵

هواوی چندین ماه پیش برند آنر را فروخت و این کمپانی بطور مستقل شروع به فعالیت کرده. این برند حالا از تبلت آنر پد ۷ رونمایی کرده که از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی بهره می‌برد و قیمت پایه ۲۱۵ دلاری دارد.

نمایشگر ۱۰.۱ اینچی آنر پد ۷ با رزولوشن فول اچ دی پلاس، موفق به کسب تاییدیه محافظت از چشم از سوی «TUV Rheinland» شده. نسبت نمایشگر به بدنه این تبلت آنر به ۸۰ درصد می‌رسد.

این کمپانی با این محصولش قابلیت اسپلیت اسکرین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که امکان اجرای حداکثر ۴ اپلیکیشن را فراهم می‌کند. با این قابلیت می‌توان برنامه‌های مختلف را بطور همزمان اجرا کرد. برای مثال امکان استفاده از آن برای گوش دادن به موسیقی و یادداشت‌برداری بطور همزمان وجود دارد.

آنر پد ۷

درون آنر پد ۷ چیپست مدیاتک هلیو G80 قرار گرفته که یک تغییر بزرگ برای این محصول محسوب می‌شود. نسل قبلی این تبلت به چیپ کرین 710A شرکت هواوی مجهز شده بود. آنر در جدیدترین تبلتش از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ استفاده می‌کند.

این تبلت در نسخه‌های مختلف و با قیمت‌های متفاوت وارد بازار می‌شود. نسخه وای فای این محصول را می‌توان در نسخه‌های مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی سفارش داد که البته هردوی آن‌ها دارای ۴ گیگابایت رم هستند. قیمت این مدل‌ها به ترتیب به ۲۱۵ و ۲۶۱ دلار می‌رسد.

اگر به دنبال خرید نسخه LTE این تبلت باشید، باید کمی بیشتر هزینه کنید. مدل LTE با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۲۴۶ دلار قیمت دارد و برای مدل مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن باید ۲۹۲ دلار هزینه بپردازید.

خریداران می‌توانند جدیدترین تبلت آنر را در رنگ‌های آبی و مشکی سفارش دهند. پیش فروش این محصول از امروز آغاز شده و از سه روز دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در ابتدا نسخه وای فای این تبلت وارد بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • حسین
    حسین | ۲۸ فروردین ۱۴۰۰

    پس الان رسما باید گفت آنر از زیر مجموعه هواوی نیست؟

  • Reza12022
    Reza12022 | ۳ فروردین ۱۴۰۰

    خیلی واقعن خووبن کاش ایران هم بیاد

مطالب پیشنهادی