ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت وان پلاس ۹ و ۹ پرو پیش از رونمایی رسمی افشا شد

امروز جدیدترین پرچمدارهای وان پلاس معرفی می‌شوند و حالا شاهد افشای قیمت وان پلاس ۹ و ۹ پرو به همراه گوشی میان‌رده وان پلاس 9R هستیم. تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

امروز جدیدترین پرچمدارهای وان پلاس معرفی می‌شوند و حالا شاهد افشای قیمت وان پلاس ۹ و ۹ پرو به همراه گوشی میان‌رده وان پلاس 9R هستیم.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره این محصولات بودیم و حتی دیروز مشخصات کامل آن‌ها افشا شد. حالا قیمت این گوشی‌ها برای بازار هند به اینترنت راه پیدا کرده تا دیگر منتظر مراسم معرفی آن‌ها نباشیم.

قیمت وان پلاس ۹ حداقل ۶۹۱ دلار خواهد بود. این گوشی هوشمند در دو نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود که قیمت آن‌ها به ترتیب به ۶۹۱ و ۸۲۹ دلار می‌رسد. کاربران می‌توانند این پرچمدار را در سه رنگ سفارش دهند.

وان پلاس ۹ پرو هم مانند برادرش در دو نسخه از راه می‌رسد، اما همانطور که می‌توان انتظار داشت با قیمت بالاتری به فروش می‌رسد. قیمت وان پلاس ۹ پرو با ۸ گیگابایت رم برابر ۸۹۸ دلار و با ۱۲ گیگابایت رم برابر ۹۶۷ دلار خواهد بود. این محصول هم در سه رنگ به فروش می‌رسد.

قیمت وان پلاس ۹

وان پلاس عرضه گوشی میان‌رده وان پلاس 9R را هم تایید کرده که ظاهرا این محصول هم در دو نسخه وارد بازار می‌شود که به ترتیب ۵۵۲ و ۶۰۸ دلار قیمت خواهد داشت. کاربران می‌توانند این گوشی را با رنگ‌های مشکی و آبی سفارش دهند.

قیمت‌های بالا شاید چندان دقیق نباشند و وان پلاس قدرتمندترین پرچمدارش را با قیمت بالاتر از ۱۰۰۰ دلار بفروشد.

وان پلاس در کنار گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو که با دوربین هاسلبلاد و چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام از راه می‌رسند، اولین ساعت هوشمندش به نام وان پلاس واچ را هم معرفی خواهد کرد. طبق شایعات، این ساعت هوشمند قیمتی برابر ۱۵۰ یورو دارد که باعث رقابت شدیدی میان وان پلاس و سایر شرکت‌های فعال در این بخش می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • davi
    davi | ۳ فروردین ۱۴۰۰

    توی ذوق میزنه با این قیمتهاش.نورد 400 دلاری 18 تومنه بعد وانپلاس 9 از 690 شروع میشن .

مطالب پیشنهادی