ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ امسال از موبایل تاشوی جدیدی با دو لولا رونمایی می‌کند

عده‌ای معتقدند که پس از گوشی‌های تاشو باید منتظر تلفن‌های هوشمند رول‌شونده باشیم. اما به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد گوشی‌های دوبار تاشو یا DualFold بسازد. این شرکت ظاهرا مشغول کار روی دستگاهی با چنین طراحی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۵

عده‌ای معتقدند که پس از گوشی‌های تاشو باید منتظر تلفن‌های هوشمند رول‌شونده باشیم. اما به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد گوشی‌های دوبار تاشو یا DualFold بسازد. این شرکت ظاهرا مشغول کار روی دستگاهی با چنین طراحی است که شاید تا پایان سال جاری میلادی معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری Nikkei Asia، سامسونگ روی موبایلی کار می‌کند که می‌تواند دو بار تا شود. این شرکت تاکنون پتنت‌های زیادی را برای موبایل دوبار تاشوی خود ثبت کرده و به‌صورت جدی مشغول توسعه این دستگاه است. موبایل سامسونگ دو لولا خواهد داشت و از این حیث بدون رقیب خواهد بود.

این فرم فکتور جدید مکمل طراحی‌های قبلی سامسونگ می‌شود و جای آن‌ها را نمی‌گیرد. این غول کره‌ای به طور همزمان مشغول تولید جانشینان گلکسی زد فولد ۲ و زد فلیپ است که احتمالا زودتر معرفی می‌شوند. سپس نوبت به این موبایل دوبار تاشو می‌رسد که می‌خواهد نماینده پیشرفته‌ترین فناوری‌های سامسونگ باشد.

گفته شده که این گوشی در حالت باز دارای نسبت تصویری مطابق با نسبت‌های رایج ۱۶:۹ یا ۱۸:۹ خواهد بود تا بازی‌ها و اپلیکیشن‌های بیشتری به شکل مناسب و روان روی آن اجرا شوند. سامسونگ سرمایه‌گذاری روی گوشی‌های تاشو را دوچندان کرده است. در گزارش‌ها گفته شده که هدف داخلی این شرکت رساندن آمار فروش سری زد به اندازه سری گلکسی نوت است. کره‌ای‌ها برای دستیابی به این هدف باید سالانه بیش از ۱۰ میلیون موبایل تاشو بفروشند.

طبق نظر برخی از تحلیلگران، سامسونگ پارسال حدود ۳.۵ میلیون موبایل تاشو فروخته و در تلاش است تا در سال ۲۰۲۱ آمار فروش خود را به ۷.۵ میلیون دستگاه برساند. طبق گزارش‌های قبلی، این شرکت گلکسی زد فولد ۳ را در فصل سوم ۲۰۲۱ به جای گلکسی نوت معرفی می‌کند. البته این شرکت با مشکلاتی در زمینه تامین چیپست مواجه است و مثل اکثر شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات الکترونیکی ممکن است با مشکلاتی در تولید روبرو شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی