ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس 9R از راه رسید: میان‌رده‌ای با چیپ اسنپدراگون ۸۷۰

وان پلاس امروز در مراسمی از جدیدترین محصولاتش رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، گوشی میان‌رده وان پلاس 9R است که از چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به نمایشگر امولد ۶.۵۵ اینچی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۹:۱۰

وان پلاس امروز در مراسمی از جدیدترین محصولاتش رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، گوشی میان‌رده وان پلاس 9R است که از چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر امولد ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX 586 با لرزشگیر اپتیکال، دریچه دیافراگم f/1.75، اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر و اندازه سنسور ۱/۲ اینچ است.

وان پلاس 9R از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید IMX481 با زاویه دید ۱۲۳ درجه و دریچه دیافراگم f/2.2، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی مونوکروم بهره می‌برد. دوربین سلفی این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی است.

وان پلاس 9R

این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد که دارای ۸ هسته پردازشی و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۵۰ است. این محصول همچنین به مودم اسنپدراگون X55 مجهز شده است. وان پلاس 9R در دو نسخه با ۸/۱۲ گیگابایت رم LPDDR4 و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 به فروش می‌رسد.

وان پلاس 9R از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر پشتیبانی می‌کند و وان پلاس آن را به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز کرده. این دستگاه از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی Warp Charging هم پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس 9R

این گوشی هوشمند که از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱، رابط کاربری OxygenOS 11 و اسپیکر استریو بهره می‌برد، تنها در بازار هند به فروش می‌رسد و کاربران در این کشور می‌توانند این دستگاه را از اوایل ماه آینده میلادی پیش خرید کنند.

وان پلاس 9R در دو رنگ مشکی و آبی به فروش می‌رسد که در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۵۰ دلار عرضه می‌شود. مدل بالاتر با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۶۰۷ دلار قیمت دارد. با توجه به قابلیت‌ها و همچنین قیمت، احتمالا این دستگاه فروش مناسبی را در بازار هند تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • EZKY
    EZKY | ۳ فروردین ۱۴۰۰

    قیمتش چنده خریدارم???

مطالب پیشنهادی