ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل و قیمت شیائومی می ۱۱ لایت 4G و 5G افشا شد

شیائومی هفته آینده مراسمی برای معرفی گوشی‌های می ۱۱ اولترا و می ۱۱ پرو برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود در این مراسم از شیائومی می ۱۱ لایت هم رونمایی شود، موبایلی که حالا مشخصات و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

شیائومی هفته آینده مراسمی برای معرفی گوشی‌های می ۱۱ اولترا و می ۱۱ پرو برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود در این مراسم از شیائومی می ۱۱ لایت هم رونمایی شود، موبایلی که حالا مشخصات و قیمت آن به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

طبق گزارشی جدید، این گوشی هوشمند در نسخه‌های 4G و 5G وارد بازار می‌شود که به ترتیب از چیپ اسنپدراگون 732G و 765G بهره می‌برند. به نظر می‌رسد تنها تفاوت میان این مدل‌ها، همین تراشه‌ها باشد و سایر مشخصات آن‌ها یکسان است.

شیائومی می ۱۱ لایت به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد مجهز می‌شود که رزولوشنی برابر فول اچ دی پلاس دارد و درون آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد. این پنل رفرش ریت برابر ۹۰ هرتز دارد و زیر آن سنسور اثر انگشت تعبیه می‌شود.

دوربین سلفی این گوشی میان‌رده ۲۰ مگاپیکسلی است و روی پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. شیائومی برای این دستگاه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی ماکرو هم درنظر می‌گیرد.

شیائومی می ۱۱ لایت

میان‌رده جدید چینی‌ها به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری MIUI 12 مجهز می‌شود و انرژی خود را از یک باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از فناوی شارژ سریع ۳۳ واتی است. اگرچه این دستگاه از درگاه کارت حافظه بهره می‌برد، اما در آن خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نخواهد بود.

شیائومی می ۱۱ لایت 5G در نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۴۷۲ دلار قیمت دارد و مدل بالاتر با ۸ گیگابایت رم، با قیمت ۵۰۸ دلار فروخته می‌شود. بنابراین این دستگاه را می‌توان رقیب وان پلاس 9R در بازار هند درنظر گرفت.

مدل 4G این گوشی هوشمند در نسخه‌های مجهز به ۶ گیابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که به ترتیب ۳۳۰ و ۳۸۹ دلار قیمت دارند. در گذشته ویدیوی جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به شیائومی می ۱۱ لایت منتشر شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی