ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو با وای فای ۶ و USB-C معرفی شدند

لنوو امروز از نسخه جدید لپ‌تاپ‌های اقتصادی‌اش که برای اهداف آموزشی توسعه پیدا کرده‌اند، رونمایی کرد. لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو که در سری ۱۴، ۱۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ قرار دارند، با سیستم عامل کروم و ویندوز ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

لنوو امروز از نسخه جدید لپ‌تاپ‌های اقتصادی‌اش که برای اهداف آموزشی توسعه پیدا کرده‌اند، رونمایی کرد. لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو که در سری ۱۴، ۱۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ قرار دارند، با سیستم عامل کروم و ویندوز به فروش می‌رسند.

اگرچه با محصولات زیادی روبه‌رو هستیم، اما لنوو از ویژگی‌های مشترکی برای تمام آن‌ها استفاده کرده که مهم‌ترین آن‌ها، استفاده از پورت‌های بیشتر است. این دستگاه‌ها از پورت HDMI و USB-C بهره می‌برند و همچنین بطور استاندارد دارای وای فای ۶ هستند. لنوو همچنین با استفاده از شاتر وبکم، امنیت کاربران را افزایش داده و همچنین با بهبود بدنه، آن‌ها را تا ۱۰ درصد در برابر نفوذ آب مقاوم‌تر کرده است.

معرفی این محصولات را با لپ‌تاپ‌های لنوو 14e و 14w شروع می‌کنیم که هردوی آن‌ها از نمایشگر ۱۴ اینچی با پنل‌های مختلف بهره می‌برند. کاربران می‌توانند آن‌ها را با پنل TN و رزولوشن اچ دی و پنل فول اچ دی IPS سفارش دهند که هردوی آن‌ها در نسخه‌های استاندارد و لمسی به فروش می‌رسند.

لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو

این لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو از پردازنده‌های AMD بهره می‌برند که بالاترین نسخه ویندوزی دارای پردازنده دو هسته‌ای 3015e است. مدل 14e را می‌توان با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه eMMC سفارش داد که البته برای نسخه ویندوزی، امکان خرید آن با ۱۲۸ گیگابایت حافظه eMMC یا ۲۵۶ گیگابایت SSD هم وجود دارد.

شارژدهی باتری این لپ‌تاپ‌ها به ۱۰ ساعت می‌رسد. لنوو 14e و 14w با قیمت پایه ۳۳۴ دلار از ماه مه سال جاری میلادی وارد بازار می‌شوند.

نسل سوم لنوو 100e و 100w از طراحی آشنایی بهره می‌برند و یک نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن اچ دی دارند. پردازنده AMD این مدل‌ها با ۴ گیگابایت رم و حداقل ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. یکی از تفاوت‌ها میان مدل ویندوزی و مجهز به کروم او اس این محصولات، رنگ است. مدل 100e با رنگ خاکستری و 100w با رنگ آبی به فروش می‌رسد.

لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو

مدل 100e لپ‌تاپ لنوو از ماه مه و مدل 100w از ماه ژوئن روانه بازار می‌شود و البته هردو قیمت پایه ۲۹۹ دلاری دارند.

در نهایت به سراغ نسل سوم لپ‌تاپ‌های 300e و 300w به همراه 500e و 500w می‌رویم. از تمام این لپ‌تاپ‌ها می‌توان به لطف طراحی هیبریدی به عنوان یک تبلت هم استفاده کرد. سری ۳۰۰ از پردازنده‌های AMD و ۴ گیگابایت رم بهره می‌برند و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند.

لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو

این لپ‌تاپ‌های اقتصادی لنوو شارژدهی ۱۰ ساعته دارند و از ماه مه و با قیمت پایه ۳۵۹ دلار روانه بازار می‌شوند.

مدل‌های 500e و 500w قیمت بالاتری دارند و با قیمت پایه ۴۲۹ دلار به فروش می‌رسند. این محصولات به پردازنده‌های اینتل مجهز شده‌اند و از ۸ گیگابایت رم به همراه حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. این محصولات به ترتیب در ماه‌های مه و ژوئن از راه می‌رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی