ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای هواوی P50 پرو پلاس منتشر شد: دوربین اصلی پنج‌گانه با طراحی متفاوت

هواوی در ماه‌های آینده از نسل جدید پرچمدارهایش رونمایی می‌کند و حالا رندرهای هواوی P50 پرو پلاس منتشر شده‌اند که طراحی پنل جلویی و پشتی این پرچمدار گران‌قیمت را به نمایش می‌گذارند. در گذشته شاهد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

هواوی در ماه‌های آینده از نسل جدید پرچمدارهایش رونمایی می‌کند و حالا رندرهای هواوی P50 پرو پلاس منتشر شده‌اند که طراحی پنل جلویی و پشتی این پرچمدار گران‌قیمت را به نمایش می‌گذارند.

در گذشته شاهد انتشار رندرهای هواوی P50 و P50 پرو بوده‌ایم و اکنون رندرهای بیشتری از نسخه پرو پلاس این سری به اینترنت راه پیدا کرده‌اند. ویژگی اصلی این رندرها، وجود دوربین اصلی پنج‌گانه روی پنل پشتی به همراه یک دوربین پریسکوپی است.

هواوی P50 پرو پلاس

طبق این رندرها، دوربین اصلی این محصول درون یک ماژول غول‌پیکر قرار گرفته که البته به دو دسته تقسیم شده‌اند. در بخش بالایی دوربین پریسکوپی و یک لنز کوچک درون یک دایره قرار گرفته‌اند و در زیر آن‌ها، یک دایره دیگر با سه دوربین به چشم می‌خورد.

این رندرها کاملا قابل اطمینان نیستند چرا که ماه گذشته میلادی هم شاهد انتشار رندرهایی از این محصول با طراحی متفاوت دوربین اصلی بودیم. با این وجود، به احتمال زیاد رندرها بر اساس اطلاعات هواوی هستند چرا که کمپانی‌ها بیش از اینکه به طرح نهایی برسند، نمونه‌های مختلف را آزمایش می‌کنند.

هواوی P50 پرو پلاس

در حالی که انتظار داشتیم هواوی در ماه جاری میلادی از این محصولات رونمایی کند، مشکلات مربوط به سیستم عامل هارمونی در این موضوع تغییراتی ایجاد خواهد کرد و احتمالا در ماه مه این گوشی‌های هوشمند از راه می‌‌رسند.

طبق رندرها، هواوی P50 پرو پلاس از نمایشگر آبشاری بهره می‌برد که خمیدگی بیشتری نسبت به صفحه نمایش P50 پرو خواهد داشت. طبق گزارشی در سال ۲۰۲۰، هواوی از نمایشگرهای OLED سامسونگ و ال‌جی در پرچمدارهای آینده‌اش استفاده می‌کند. با این حال ظاهرا چینی‌ها دیگر به دنبال چنین کاری نیستند.

هواوی P50 پرو پلاس

به نظر می‌رسد هواوی پنل‌های موردنیازش را از شرکت چینی BOE تامین می‌کند. در حقیقت چینی‌ها مشکلی در تامین نمایشگر ندارند، اما برای چیپ کرین ۹۰۰۰ احتمالا با مشکل مواجه می‌شوند. البته اخیرا گزارشی از تولید نسخه جدید این تراشه به نام کرین 9000L توسط سامسونگ خبر داده است. پرچمدارهای آینده هواوی با سیستم عامل هارمونی وارد بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی