ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت ذخیره پیش‌نویس استوری‌ها به‌زودی به اینستاگرام می‌آید

اینستاگرام اعلام کرد به‌زودی به کاربران اجازه ذخیره کردن استوری‌ها به عنوان فایل پیش نویس (draft) را می‌دهد. انتشار این قابلیت توسط «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام تأیید شد اما از تاریخ دقیق انتشار آن اطلاعاتی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

اینستاگرام اعلام کرد به‌زودی به کاربران اجازه ذخیره کردن استوری‌ها به عنوان فایل پیش نویس (draft) را می‌دهد.

انتشار این قابلیت توسط «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام تأیید شد اما از تاریخ دقیق انتشار آن اطلاعاتی در دست نیست. در حال حاضر فقط می‌توان پست یا Reels را به عنوان پیش نویس در این پلتفرم ذخیره کرد. یک منبع آگاه و توسعه دهنده موبایل به نام Alessandro Paluzzi، تصاویری از ظاهر احتمالی این قابلیت را در توییتر منتشر کرده است.

پس از انتشار این ویژگی در صورتی که کاربر هنگام ارسال استوری دکمه Back را فشار دهد، پنجره‌ای با عنوان Discard Media باز می‌شود که در آن گزینه‌های Discard, Cancel و گزینه جدید Save Draft یا ذخیره به عنوان پیش نویس به چشم خواهد خورد. در حال حاضر با فشردن دکمه بازگشت حین ارسال پست یا Reel، تنها دو گزینه Discard یا Keep دیده می‌شود.

کاربر با انتخاب کردن گزینه Save as a Draft می‌تواند استوری را ذخیره کرده و بعداً از طریق صفحه اختصاصی Drafts که با فشردن دکمه Compose ظاهر می‌شود، به آن دسترسی پیدا کند. لازم به ذکر است که تصاویر فوق با بررسی کدهای اینستاگرام استخراج شده‌اند، بنابراین طراحی رابط کاربری نسخه نهایی ممکن است با آنچه در تصاویر دیده می‌شود، فرق کند.

قابلیت کاربردی دیگری که اینستاگرام در حال آزمایش آن است، زیرنویس گذاری خودکار استوری‌هاست. این قابلیت به شکل محدود در حال آزمایش بوده و با استفاده از استیکر Captions فعال می‌شود. اینستاگرام می‌گوید این قابلیت دسترسی به استوری‌ها را به شکلی چشمگیر افزایش خواهد داد هر چند که تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست.

شبکه اجتماعی زیرمجموعه فیسبوک در حال آزمایش نسخه امن‌تری از اپ خود برای کودکان زیر ۱۳ سال هم است. هدف از عرضه این نسخه، ارائه یک شبکه اجتماعی امن برای کودکان است تا به دور از تعامل با بزرگسالان و مشکلات احتمالی، گفتگوهای سالم داشته باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی