ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی می ۱۱ اولترا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 سامسونگ از راه می‌رسد

سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 سامسونگ ماه گذشته میلادی معرفی شد و حالا باید منتظر استفاده از آن در شیائومی می ۱۱ اولترا باشیم. شیائومی هفته آینده از گوشی‌های می ۱۱ اولترا و پرو ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN2 سامسونگ ماه گذشته میلادی معرفی شد و حالا باید منتظر استفاده از آن در شیائومی می ۱۱ اولترا باشیم.

شیائومی هفته آینده از گوشی‌های می ۱۱ اولترا و پرو به همراه نسل جدید سری می میکس رونمایی خواهد کرد و حالا یکی از مقامات این کمپانی چینی در توییتی، از تجهیز مدل اولترا به این دوربین خبر داده است.

سنسور دوربین GN2 با همکاری سامسونگ و شیائومی توسعه پیدا کرده و ۱۸ ماه روی آن کار شده است. این سنسور دوربین ۱/۱.۱۲ اینچی از سوپر پیکسل ۲.۸ میکرومتری بهره می‌برد و برای فوکوس خودکار دقیق و سریع، دارای سیستم فوکوس خودکار دوال پیکسل پرو است.

اندازه پیکسل این سنسور به ۱.۴ میکرومتر می‌رسد و همچنین فناوری ترکیب پیکسل ۴ در ۱ دارد. این دوربین که از فناوری ISO هوشمند بهره می‌برد، امکان ضبط ویدیوهای 4K با ضبط ۱۲۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. این سنسور همچنین می‌تواند با یک الگوریتم هوشمند تصاویر ۱۰۰ مگاپیکسلی بگیرد.

شیائومی می ۱۱ اولترا

تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا منتشر شده و حتی شاهد انتشار ویدیوی نگاه نزدیک به این دستگاه هم بوده‌ایم. این دستگاه از دوربین اصلی سه‌گانه با قابلیت زوم ۱۲۰ برابری بهره می‌برد و همچنین در کنار آن، یک نمایشگر دوم هم قرار می‌گیرد.

این پرچمدار از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ به همراه یک دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی و اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. روی پنل جلویی می ۱۱ اولترا هم یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

این گوشی هوشمند غول‌پیکر نمایشگر ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارد که زیر آن سنسور اثر انگشت قرار می‌گیرد. شیائومی برای محافظت از این پنل از گوریلا گلس ویکتوس استفاده خواهد کرد و همچنین آن را به سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5‌ مجهز می‌کند.

از سایر مشخصات شیائومی می ۱۱ اولترا می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی، چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ و رم LPDDR5 به همراه حافظه داخلی UFS 3.1 اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بازل
    بازل | ۶ فروردین ۱۴۰۰

    بدو شک عالی

مطالب پیشنهادی