ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن‌های تغییر چهره و ساخت دیپ فیک

در سال‌های اخیر فناوری دیپ فیک مورد توجه زیادی قرار گرفته است. اگر چه این فناوری موجب نگرانی‌های زیادی شده، اما می‌توان برای سرگرمی هم از آن استفاده کرد. در این مطلب می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌های ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

در سال‌های اخیر فناوری دیپ فیک مورد توجه زیادی قرار گرفته است. اگر چه این فناوری موجب نگرانی‌های زیادی شده، اما می‌توان برای سرگرمی هم از آن استفاده کرد. در این مطلب می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک را معرفی کنیم.

چه طرفدار دیپ فیک باشید، چه از مخالفانش، به احتمال زیاد تا به امروز برای یکبار هم که شده آن را از طریق اپ‌ها امتحان کرده‌اید. شمار برنامه‌های دیپ فیک رو به افزایش است و هر کدام قابلیت‌های مختلفی در اختیارتان قرار می‌دهند که البته کیفیت متفاوتی هم دارند. در این مقاله جعبه ابزار برای نوروز ۱۴۰۰ می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان همراه دیجیاتو باشید.

Reface

بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک

این اپ که با نام Doublicat هم شناخته می‌شود، یک برنامه پیشرفته برای تغییر چهره است. فناوری این اپ امکان قرار دادن تصویر سلفی شما روی یک چهره دیگر را فراهم می‌کند و نتایج کیفیت بالایی دارند. این برنامه صدها میلیون بار در گوگل پلی و پلی استور دانلود شده و کاربران زیادی در سراسر جهان دارد.

با برنامه Doublicat یا REFACE می‌توانید چهره‌تان را با افراد مشهور یا شخصیت‌های فیلم‌ها جابه‌جا کنید. امکان تغییر چهره بطور زنده در این برنامه وجود دارد و می‌توانید نتیجه را به عنوان یک فایل ویدیویی یا گیف در شبکه‌های اجتماعی یا پیام‌رسان‌ها به اشتراک بگذارید.

Reface: face swap video‪s‬

Reface: face swap video‪s‬

سازنده: NEOCORTEXT, INC قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۰ / ۸۸ مگابایت زبان:

FaceApp

بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک

FaceApp یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک است که طرفداران بی‌شماری دارد و صدها میلیون بار از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی دانلود شده است. با این برنامه می‌توانید ویدیوها و تصاویر را با هوش مصنوعی ویرایش کنید. در این برنامه به مجموعه‌ای از فیلترهای هوش مصنوعی، افکت‌ها و ابزارهای دیگر دسترسی دارد.

FaceApp شامل ویرایشگر عکس و ویدیو می‌شود و مورد اول امکان تغییر رنگ و استایل مو، افزودن حجم مو، افکت‌ها، کنترل دما، اشباع و موارد بیشتری را برای شما فراهم می‌کند. با ویرایشگر ویدیو می‌توانید به فیلم‌ها فیلتر اضافه کنید، آن‌ها را ویرایش کنید، استوری بگیرید، رنگ‌ها را اصلاح کنید و آن‌ها را برش دهید.

FaceApp - AI Face Edito‪r

FaceApp - AI Face Edito‪r

سازنده: FaceApp Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۱ / ۱۳۲.۵ مگابایت زبان:

FaceSwap

بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک

با این برنامه می‌توانید بطور کاملا رایگان، چهره‌های درون تصاویر را عوض کنید. چنین کاری در تصاویر داخل دستگاه امکان‌پذیر است و رابط کاربری ساده‌ای هم دارد. این برنامه امکان تعویض حداکثر ۶ چهره در تصاویر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای کار با اپ FaceSwap می‌توانید از گالری دستگاه تصویر اضافه کنید یا اینکه با استفاده از دوربین، عکس جدید بگیرید. نتیجه نهایی را می‌توانید درون دستگاه ذخیره کنید یا اینکه در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

Face Swap - Photo Face Swap

Face Swap - Photo Face Swap

سازنده: VysionApps قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲۲ مگابایت زبان:

MyHeritage

بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک

MyHeritage یک اپ مبتنی بر هوش مصنوعی است که قابلیت‌های جذابی در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه که با قابلیت DeepNostalgia جان تازه‌ای به مردگان می‌دهد را چند وقت پیش در دیجیاتو بطور کامل به شما معرفی کردیم.

این قابلیت اپ MyHeritage با اسکن چهره افراد در تصاویر سیاه و سفید، چشم و دهان و سایر اعضای چهره را متحرک می‌کند و می‌توانید اجداد و درگذشتگان خود را در حال حرکت ببینید. در کنار چنین ویژگی، در این برنامه می‌توانید شجره‌نامه خانوادگی بسازید یا اینکه به کمک هوش مصنوعی بستگان خود را شناسایی کنید. ضمنا این اپ روتوش تصاویر قدیمی را هم برایتان ممکن می‌کند.

MyHeritage

MyHeritage

سازنده: MyHeritage.com قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۸ / ۱۳۸ مگابایت زبان:

Wombo

بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک

به سراغ آخرین برنامه در لیست بهترین اپلیکیشن‌های دیپ فیک می‌رویم. اپ Wombo را که چند وقت پیش بطور کامل در دیجیاتو معرفی کردیم، سلفی‌های آوازه‌خوان می‌سازد. Wombo یک اپ لب‌زنی مبتنی بر هوش مصنوعی است که چندین میلیون بار از طریق اپ استور و گوگل پلی دانلود شده است.

برای اینکه سلفی‌های آوازه‌خوان بسازید، تنها کافیست تصاویرتان را درون آن آپلود کرده و آهنگ موردنظرتان را انتخاب کنید، البته در زمینه انتخاب آهنگ محدودیت دارید. کار تمام است و تنها باید منتظر نتیجه باشید. خروجی را می‌توانید ذخیره کنید یا اینکه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا دوستانتان هم شما را در حال خوانندگی ببینند.

Wombo

Wombo

سازنده: Ben-Zion Benkhin قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۸ / ۶۹ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی