ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویندوز ۱۰
تکنولوژی

قابلیت‌های مخفی ویندوز ۱۰ که باید استفاده کنید [تماشا کنید]

مهم نیست شما یک کاربر حرفه‌ای ویندوز هستید یا برای کارهای ساده و پیش پا افتاده از آن استفاده می‌کنید. معمولا برای انجام دادن بسیاری از کارها سراغ برنامه‌های ثانویه ویندوز می‌رویم. برنامه‌های زیادی هستند ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۸ فروردین ۱۴۰۰ | ۲۱:۱۱

مهم نیست شما یک کاربر حرفه‌ای ویندوز هستید یا برای کارهای ساده و پیش پا افتاده از آن استفاده می‌کنید. معمولا برای انجام دادن بسیاری از کارها سراغ برنامه‌های ثانویه ویندوز می‌رویم. برنامه‌های زیادی هستند که تلاش می‌کنند نیازهای کاربران را برطرف کنند و شما نیز می‌توانید به سادگی آن‌ها را دانلود و نصب کنید. از برنامه‌هایی که کمک می‌کنند از صفحات مورد نظرتان اسکرین‌شات بگیرید تا برنامه‌های مخصوص برای عیب‌یابی سیستمتان. استفاده از این دسته برنامه‌ها هیچ مشکلی ندارد و ایرادی به آن‌ها وارد نیست. اما ویندوز ۱۰ قابلیت‌های مخفی زیادی دارد که موجب می‌شوند هیچ نیازی به برنامه‌های ثانویه نداشته باشید.

تماشای ویدیو از آپارات:

تماشای ویدیو از یوتیوب:

این قابلیت‌های مخفی به صورت پیش‌فرض در ویندوز ۱۰ شما حضور دارند. کافی است شورتکات یا نامشان را بدانید و سپس از آن‌ها استفاده کنید. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از قابلیت Snip and Sketch از قسمت‌های مورد نظرتان در فضای ویندوز یا هر وبسایتی اسکرین‌شات‌هایی با ابعاد و استایل‌های مختلف بگیرید. همه ما از ماشین‌‌ حساب پیش‌فرض ویندوز استفاده کرده‌ایم. آیا می‌دانستید با استفاده از این ماشین‌ حساب و بدون نیاز به برنامه‌ها و وبسایت‌های ثانویه تمام واحد‌های مورد نظرتان اعم از سرعت، جرم، زمان و... را به یکدیگر تبدیل کنید؟ 

شما حتی می‌توانید با استفاده از قابلیت Reliability History تمام برنامه‌هایی که طی چند وقت گذشته کرش کرده‌اند را بررسی کنید. اگر برنامه‌ای به صورت مکرر دچار این مشکل می‌شود بهتر است کاملا پاک یا جایگزین شود. با توجه به اهمیت شناخت و سهولت استفاده از این قابلیت‌ها تصمیم گرفتیم امروز سراغ بهترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های مخفی ویندوز ۱۰ برویم که باید از آن‌ها استفاده کنید. پس همراهمان باشید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Abdollvahab Hajeb
    Abdollvahab Hajeb | ۹ فروردین ۱۴۰۰

    ??????

  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۹ فروردین ۱۴۰۰

    واقعا عالی بود ?

مطالب پیشنهادی