ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای رندرهای شیائومی می ۱۱ اولترا و لایت چند ساعت پیش از معرفی رسمی

شیائومی امروز در مراسمی از جدیدترین اعضای خانواده می ۱۱ رونمایی می‌کند، با این حال چندین ساعت پیش از معرفی شاهد افشای رندرهای گوشی‌های جدید سری شیائومی می ۱۱ هستیم. شیائومی امروز از گوشی می ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۶

شیائومی امروز در مراسمی از جدیدترین اعضای خانواده می ۱۱ رونمایی می‌کند، با این حال چندین ساعت پیش از معرفی شاهد افشای رندرهای گوشی‌های جدید سری شیائومی می ۱۱ هستیم.

شیائومی امروز از گوشی می ۱۱ اولترا و می ۱۱ پرو رونمایی می‌کند و این احتمال وجود دارد که در کنار آن‌ها، گوشی می ۱۱ لایت هم در نسخه‌های 4G و 5G معرفی شود. به نظر می‌رود چینی‌ها می‌خواهند از نسخه دیگری به نام می 11i هم رونمایی کنند چرا که رندرهای آن‌ها توسط یکی از منابع موثق حوزه فناوری یعنی «ایوان بلس» افشا شده‌اند.

طبق گزارش‌ها، گوشی می 11i همان ردمی K40 پرو پلاس با برند متفاوت است. بنابراین نباید منتظر مشخصات متفاوتی میان این گوشی‌های هوشمند باشیم.

شیائومی می 11i

شیائومی می ۱۱ اولترا قدرتمندترین گوشی این خانواده خواهد بود که بنابر گزارش‌ها باید منتظر استفاده از پنل سوپر امولد ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در آن باشیم. این پرچمدار همچنین به چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، رم از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.14 مجهز می‌شود و از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، اسپیکر دوگانه هارمن کاردن، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

شیائومی می ۱۱
از چپ به راست: می 11i، می ۱۱، می ۱۱ اولترا، می ۱۱ لایت و می ۱۱ لایت 5G

روی پنل پشتی این پرچمدار دوربین اصلی سه‌گانه قرار می‌گیرد که شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ GN2، دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی و ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید می‌شود. در کنار این دوربین‌ها، یک نمایشگر دوم قرار می‌گیرد که می‌توان برای ثبت تصاویر سلفی باکیفیت از آن استفاده کرد و البته نوتیفیکیشن‌ها را دید.

شیائومی می ۱۱ لایت

گوشی شیائومی می ۱۱ لایت در نسخه‌های 4G و 5G از راه می‌رسد که تفاوت اصلی آن‌ها، چیپ اسنپدراگون 732G مدل 4G و اسنپدراگون 780G مدل 5G خواهد بود. این دستگاه‌ها به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز، دوربین اصلی سه‌گانه و باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز می‌شوند.

شیائومی می ۱۱ لایت

شیائومی امروز از گوشی می ۱۱ پرو هم رونمایی می‌کند که در رندرهای اخیر به چشم نمی‌خورد. این دستگاه در رده‌ای بالاتر از می‌ ۱۱ استاندارد قرار می‌گیرد و ضعیف‌تر از مدل اولترا خواهد بود. این احتمال وجود دارد که این دستگاه و البته می ۱۱ اولترا تنها در بازار چین به فروش برسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی